Gravatar

#1 MoH 9 år siden

Da vores gamle tråd er blevet lukker starter jeg hermed en ny.
Så må vi se om der kan holdes liv i den, da vi jo ikke ligefrem er mange tilbage som brugte den gamle.
Gravatar

#2 MoH 9 år siden

Til dem som ikke ved om de skal have Driveclub PS+ eller den fulde udgave, her er en liste over forskellene.

Driveclub
Gravatar

#3 TP-DK 9 år siden

har allerede forudbestilt Driveclub. PS+ opgraderingen koster kun 315,- så det kunne jeg ikke sige nej til :)

Synes forresten det er noget tid siden jeg har set dig i Destiny?
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Gravatar

#4 MoH 9 år siden

Tænker på at prøve PS+ udgaven først, har aldrig rigtig spillet bilspil. Ved du hvordan PS+ udgaven bliver ang. trofæer?

Nej har desværre haft temmelig travlt her på det sidste, men vi skal da snart spille igen :)
Gravatar

#5 TP-DK 9 år siden

Du kan sagtens få platin i PS+ udgaven, dog vil der være ekstra trofæer i den fulde udgave.

Ja, vi også snart få arrangeret en raid. Jeg tror dog det er bedst hvis vi er i lvl 28 før vi prøver.
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Gravatar

#6 MoH 9 år siden

Super, frygtede lidt at man kun ville kunne få en del af trofæerne.
Ja det er nok en god ide.
Gravatar

#7 Giraffen 9 år siden

Jeg havde selv tænkt på at starte en ny tråd, men var begyndt at tro at jeg var den eneste der postede indlæg i konsoltråden, men glad for at se at der stadig er lidt interesse for spil.

Jeg har spillet en del "Middle-earth: Shadow of Mordor" på det sidste og selvom hovedhistorien overhovedet ikke interesserede mig fandt jeg nemesis systemet utroligt sjovt. Det fungerer utroligt godt det med at tilfældige orker vil huske dig og udvikle en vendetta mod dig. Det er virkelig tilfredsstillende når man hugger hovedet af en ork som man har jaget i flere timer. Jeg har endda gennemført historie delen af spillet, men spiller der stadig simpelthen fordi det er så sjovt.

I morgen udkommer "Alien: Isolation" og selvom de første par anmeldelser ikke lovede super godt har det sidenhen endt med at få rigtig gode anmeldelser. Det har lige nu en metacritic score på 80 så jeg er stadig håbefuld.
Gravatar

#8 MoH 9 år siden

Giraffen (7) skrev:
Jeg havde selv tænkt på at starte en ny tråd, men var begyndt at tro at jeg var den eneste der postede indlæg i konsoltråden, men glad for at se at der stadig er lidt interesse for spil.

Ja vi er da i hvert fald tre tilbage ;)

LOTR universet har aldrig sagt mig det vilde, men synes også at nemesis systemet lød spænende, så spiller det nok en gang når det falder meget i pris eller jeg kan låne det på biblioteket.
Har lige lånt Wolfenstein: The new order, er ikke nået så langt, men det virker ganske underholdende.
Gravatar

#9 MoH 9 år siden

Assassin's Creed Unity bliver låst på 900p og 30FPS på begge konsoller. Deres grund
"We decided to lock them at the same specs to avoid all the debates and stuff"

polygon.com
Gravatar

#10 Giraffen 9 år siden

MoH (9) skrev:
Assassin's Creed Unity bliver låst på 900p og 30FPS på begge konsoller. Deres grund
"We decided to lock them at the same specs to avoid all the debates and stuff"

polygon.com


Det synes jeg egentlig er lidt åndssvagt hvis PS4 godt kan klare 1080p. På den anden side er det nok begrænset hvor mange der vil opdage hvis de ikke havde sagt noget.

Skriv ny kommentar: