#121 så mener jeg bare ikke det er JP PSN storeen man får fat i den finte prøvede jeg også første gang, og jeg fik ikke adgang til alle tingene fra JP PSN store.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Sad lige og så Gamespot's Roundtable, hvor de havde forskellige folk fra industrien inde og snakke, og en af dem var John Davison tidligere ansat fra 1up.
Han har været med til at lancere whattheyplay.com, som er en side der anmelder spil udfra forældre's synspunkt.
de kommer ind på graden af vold og eksempler på dette, og jeg synes egentlig det virker som en fornuftig side for forældrer, der gerne lige vil vide lidt mere om det der nye GTA IV deres 8'årige tigger og ber om.
Self. er det fuldt ud forældres ansvar at bedømme hvad der er tilladt for deres børn at spille, men jeg kan sagtens forstille mig den jungle det må være og finde ud af hvad deres Børn må spille.
Og til dette kunne den her side være lidt behjælpelig, det er som sagt John Davison som er en af aktørene bag, og han er ikke en bekymret Jack thompson type, han har været i branchen i lang tid.
Så ja måske den er et kig værd, synes hvertfald lige jeg ville gøre opmærksom på den.
#121 DarkLight 16 år siden
#122 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#123 Bony 16 år siden
#124 DarkLight 16 år siden
Der bruges component.
#125 e-male 16 år siden
Jeg har ingen problemer med de fire VC spil, jeg har, men jeg bruger dog ikke component, så måske er det det.
#126 DarkLight 16 år siden
#127 elwood 16 år siden
Savner nu stadigvæk det gamle Chrashmode, men det her er nu meget underholdende også.
#128 DarkLight 16 år siden
#129 elwood 16 år siden
#130 elwood 16 år siden
Han har været med til at lancere whattheyplay.com, som er en side der anmelder spil udfra forældre's synspunkt.
de kommer ind på graden af vold og eksempler på dette, og jeg synes egentlig det virker som en fornuftig side for forældrer, der gerne lige vil vide lidt mere om det der nye GTA IV deres 8'årige tigger og ber om.
Self. er det fuldt ud forældres ansvar at bedømme hvad der er tilladt for deres børn at spille, men jeg kan sagtens forstille mig den jungle det må være og finde ud af hvad deres Børn må spille.
Og til dette kunne den her side være lidt behjælpelig, det er som sagt John Davison som er en af aktørene bag, og han er ikke en bekymret Jack thompson type, han har været i branchen i lang tid.
Så ja måske den er et kig værd, synes hvertfald lige jeg ville gøre opmærksom på den.
What They Play