Jeg får gang på gang bekræftet hvor langt ude de er i Texas.
Sad også og så Top Gear her i Dag (fredag) og jo ganske vidst havde De herre derfra malet deres biler med diverse ukvems ord såsom Hilary for president, og Og country Music sucks, og Man Love rules var det vidst.
Men jeg havde godt nok ikke troet de ville gå så meget amok, Richard Hammon, James May, og Jeremy Clarkson + Camera holdet blevet jagtet med sten, da de var inde og tanke benzin i Texas, det var helt sindsygt.
Godt nok var det nok ikke det smarteste at gøre af Top Gear gutterne, men damm det der skræmte mig sku Bush kan ikke komme hurtig nok væk fra det Hvide Hus.
Sorry for lidt off topic, men jeg satte det lige lidt i sammenhæng med Microsoft nyheden.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
1080p HDMI video output and built-in Wi-Fi. It will also feature the 65nm CPU and GPU, which will enable it to be cooled by a "near-silent" fan, and will sport a massive 320GB hard drive går rygterne på.
Men nu må vi vente og se Hvad det er Gates "afsløre" på CES det jo ik engang sikkert det er noget med Xbox og gøre.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
[url= Mass Physics[/url] Not Ingame FPS! dette er "optaget" på en ret snedig måde, der gør det muligt at vise alt med Max details, læs evt. beskrivelsen af videoen.
Lille sjov ting at se på.
#19 hehe men der står ikke noget om selve Xboxen kun den del med HD-DVD, bliver spændende at se hvad det hele drejer sig om her Mandag-Tirsdag hvor CES vidst nok er igang.
#11 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#12 elwood 16 år siden
Jeg får gang på gang bekræftet hvor langt ude de er i Texas.
Sad også og så Top Gear her i Dag (fredag) og jo ganske vidst havde De herre derfra malet deres biler med diverse ukvems ord såsom Hilary for president, og Og country Music sucks, og Man Love rules var det vidst.
Men jeg havde godt nok ikke troet de ville gå så meget amok, Richard Hammon, James May, og Jeremy Clarkson + Camera holdet blevet jagtet med sten, da de var inde og tanke benzin i Texas, det var helt sindsygt.
Godt nok var det nok ikke det smarteste at gøre af Top Gear gutterne, men damm det der skræmte mig sku Bush kan ikke komme hurtig nok væk fra det Hvide Hus.
Sorry for lidt off topic, men jeg satte det lige lidt i sammenhæng med Microsoft nyheden.
#13 Spanner 16 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#14 elwood 16 år siden
Så lidt ret er ok for mig.
Og on topic igen ahh 24. Jan Burnout Paradise vi starter godt ud må man sige i den her måned.
#15 elwood 16 år siden
Xbox360 Ultimate
1080p HDMI video output and built-in Wi-Fi. It will also feature the 65nm CPU and GPU, which will enable it to be cooled by a "near-silent" fan, and will sport a massive 320GB hard drive går rygterne på.
Men nu må vi vente og se Hvad det er Gates "afsløre" på CES det jo ik engang sikkert det er noget med Xbox og gøre.
#16 filmz-Kadann 16 år siden
Så er det jo ligefør Xboxen begynder at blive interessant. :)
Ikke at jeg har været specielt imponeret over hvad jeg så, da jeg spillede på en imellem jul og nytår.
#17 elwood 16 år siden
Cool Guy
for satan det er imponerende.
#18 elwood 16 år siden
Lille sjov ting at se på.
#19 HonoDelLoce 16 år siden
Rumour's Been Sacked
:)
#20 elwood 16 år siden