har lige spillet God of War Chain of Olympus PSp demo'en OMG! det er sku ret imponerende hvad de har fået ud af en PSP det er jo ganske normal GOW i lommeformat, med samme gameplay og stoe bossfigths som vi kender det.
Jeg er sku imponeret når man tænker på det er en hååndholdt konsol.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg har lige et spørgsmål angående COD4 som jeg ikke kan forstå.
Når jeg går ind i leaderboards og kigger på listen over venner står der ingenting. Jeg er den eneste på listen. Hvordan kan det være? Jeg er da rimlig sikker på at nogen fra min liste selv spiller COD4 online via deres PS3...?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#68 - Ja, og du har ingen anelse om hvad du går glip af. :)
Jeg ved du undgår onlinedelen pga frygten for at blive rykket rundt, men der er et genialt system som gør at man så vidt muligt, bliver teamet op med nogen med samme rang som en selv. Desuden er online delen lige så godt sammensat som singleplayer delen. Dette kan simpelthen ikke siges nok.
Der er desuden også den mulighed at man kan spille i parties. Dvs. mod vennerne på sin liste = great fun.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Lille interview omkring Death i spillet, og fjender, plus lidt mere omkring content, og deres vision med det. Og ohh Metal Gear Sackboy til sidst måske hehe.
Btw til dem som ikke hel har fundet ud af hvad det her Little Big Planet er, så henviser jeg til #56 hvor jeg kommer med links til et par gode ting, der vil forklare dette.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#61 filmz-Bruce 16 år siden
Troede folk havde glemt det og jeg kunne profitere af det, øv :( Eller ... :)
#62 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#63 HonoDelLoce 16 år siden
Satans fandens lorte granater, som altid falder om ørene på mig, når jeg står i en krog jeg ikke kan komme ud af..
Satans fandens lorte svæklinge arm der ikke når at kaste granater tilbage inden de sprænger i luften..
Satans fandens lorte pisse irriterende møghamrende tidsrøvende, for ikke at nævne ekstremt dyrtkøbte og stadigt pengepungsudmagrende, PS3 !
#64 elwood 16 år siden
Jeg er sku imponeret når man tænker på det er en hååndholdt konsol.
#65 filmz-DocDoom 16 år siden
Jaja, det klares med et stort stykke pap - det er det nyeste hi-tech :-)
#66 elwood 16 år siden
#67 Bony 16 år siden
Når jeg går ind i leaderboards og kigger på listen over venner står der ingenting. Jeg er den eneste på listen. Hvordan kan det være? Jeg er da rimlig sikker på at nogen fra min liste selv spiller COD4 online via deres PS3...?
#68 filmz-DocDoom 16 år siden
#69 Bony 16 år siden
Jeg ved du undgår onlinedelen pga frygten for at blive rykket rundt, men der er et genialt system som gør at man så vidt muligt, bliver teamet op med nogen med samme rang som en selv. Desuden er online delen lige så godt sammensat som singleplayer delen. Dette kan simpelthen ikke siges nok.
Der er desuden også den mulighed at man kan spille i parties. Dvs. mod vennerne på sin liste = great fun.
#70 elwood 16 år siden
Lille interview omkring Death i spillet, og fjender, plus lidt mere omkring content, og deres vision med det. Og ohh Metal Gear Sackboy til sidst måske hehe.
Btw til dem som ikke hel har fundet ud af hvad det her Little Big Planet er, så henviser jeg til #56 hvor jeg kommer med links til et par gode ting, der vil forklare dette.