#1073 hehe der går sku nok lidt tid endnu, jeg døjer stadigvæk med og lave en simple elevator 8-)
men jeg vil da gerne også lige høre fra ham DarkLight omkring LBP hva hans indtryk er, eller er han for optaget af og konstruere et eller andet kickass til at show off 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1078 - 79 Nej har ikke gennemført wipeout endnu, men arbejder på det. Det spil er jo fantastisk, og kommer helt sikkert til at spille det meget meget mere. Skal fanme op på zone 75, tror bare det kræver at min fucking roommate ikke sidder og råber af mig, min hjerne kan ikke kapere det :D
#1077 Jamen problemet er bare at der ikke er en skid jeg ser frem til, eller synes virker intressant. Kan ikke finde ud af hvornår det nye Final Fantasy kommer, og der er jo sindsygt langt tid til tekken 6. på forhånd undskyld elwood; LBP, jeg fatter det ikke helt men jeg kan bare ikke se hvad det er folk er helt oppe og ringe over. Ved ikek om det er mig den er gal med, men synes sgu det ser en anelse tamt ud. Er der ikke nogle "Shadow of the Colossus" projekter på programmet? P.T. er det jeg finder mest tiltalende "Linger in Shadows", og det kan man jo ikke rigtig betegne som et spil. Jo der er lige "Mirrors Edge"men endnu en gang, ikke et spil jeg har såå' store forventninger til... Irraterende!
#1089 - mange... alt for mange. Har kun 7-10% cykel og mangler et eller andet åndssvagt 35+ for bilen... Forestiller mig at du vel sikkert allerede er godt på vej... :-) Til gengæld er jeg en smule længere i wipeout men det ødelægger du vel også før eller senere. ;-)
Iøvrigt meget sjov artikel om DRM beskyttelse af computerspil - lidt apropos Star Control 2 stjernekortet hehe... :-)
#1081 colocho 16 år siden
#1082 DarkLight 16 år siden
#1083 colocho 16 år siden
#1084 elwood 16 år siden
men jeg vil da gerne også lige høre fra ham DarkLight omkring LBP hva hans indtryk er, eller er han for optaget af og konstruere et eller andet kickass til at show off 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1085 DarkLight 16 år siden
#1086 rubberdub 16 år siden
Nej har ikke gennemført wipeout endnu, men arbejder på det. Det spil er jo fantastisk, og kommer helt sikkert til at spille det meget meget mere. Skal fanme op på zone 75, tror bare det kræver at min fucking roommate ikke sidder og råber af mig, min hjerne kan ikke kapere det :D
Jamen problemet er bare at der ikke er en skid jeg ser frem til, eller synes virker intressant. Kan ikke finde ud af hvornår det nye Final Fantasy kommer, og der er jo sindsygt langt tid til tekken 6.
på forhånd undskyld elwood;
LBP, jeg fatter det ikke helt men jeg kan bare ikke se hvad det er folk er helt oppe og ringe over. Ved ikek om det er mig den er gal med, men synes sgu det ser en anelse tamt ud.
Er der ikke nogle "Shadow of the Colossus" projekter på programmet? P.T. er det jeg finder mest tiltalende "Linger in Shadows", og det kan man jo ikke rigtig betegne som et spil. Jo der er lige "Mirrors Edge"men endnu en gang, ikke et spil jeg har såå' store forventninger til... Irraterende!
(kan godt lide spil med rigtig fed historie)
#1087 elwood 16 år siden
Der går rygter om at folkene bag Ico og SOTC, vil afslører deres nye projekt til PS3 på dette års TGS.
#1085 hehe du må skynde dig du har indtil lørdag, hvor det er slut, mener jeg det er.
11 oktober.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1088 Bony 16 år siden
#1089 Bony 16 år siden
Hehe, det er sgu længe siden jeg fik MC-kortet. ;)
Hvor mange mangler du for Burnout-license så?
#1090 McPeter 16 år siden
Iøvrigt meget sjov artikel om DRM beskyttelse af computerspil - lidt apropos Star Control 2 stjernekortet hehe... :-)
http://www.edge-online.com/features/ten-most-annoy...
Og lige et link sry...