Hehe tjaa den kan godt drille, men jeg tror alternativet ville være værre, hvor folk ville brokke sig over, hvis der var noget som man ikke kunne, altså en forsimplt udgave.
men hey der jo ingen som siger vi alle skal opfinden den dybe tallerken 8-)
#1091 hehe yep den er kær, selv om jeg nu ikke ville smile så meget over det, ville nok først blive frustreret hehe.
men ikke mere end Battle Toad argg det spil er ubamhjertigt.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1090 - Ej, jeg mangler faktisk 19, hvilket nok kommer til at tage et godt stykke tid alligevel. Det er mest race der er tilbage og dem er jeg ikke så gode til. :)
#1092 - Nej, det kan der være noget om. Jeg køber bestemt spillet, men tror nu ikke at jeg får udgivet heeelt så mange levels igen. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#1093 - jeg er også bare forp*let træt af at køre ind i modkørende trafik under et race. Synes også det kan være lidt svært at orientere sig om hvilken vej man skal i kampens hede.
Road Rage er nok det letteste, men kræver efterhånden også noget tid fordi man hele tiden skal dræbe +1 bil. Jeg plejer dog bare at styrte med vilje så snart jeg har completed.
Også irriterende at man ikke kan genstarte et Burnout løb for en bestemt type bil - så skal man køre hele vejen tilbage til toppen/bunden af kortet før man kan prøve igen. Lidt trættende i længden...
hehe det lyder godt, jeg skal nok se hvad jeg kan finde på af kreative ting i LBP, jeg lover ingen lommeregner, men jeg satser da på og lave lidt munter ting, men altså som sagt lige nu argg hvorfor kan jeg ikke lave en elevator.
Jeg skal ha en sackboy op i toppen, og så sku jeg til og rode med noget svævebane agtigt, men suk den elevator argg hehe 8-)
Btw der er kommet en Quantum of Solace demo til ..PC! æv ike nogen 360 eller PS3 demo endnu, men det tyder på den sikkert er på vej.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1091 McPeter 16 år siden
http://penny-arcade.com/comic/2008/10/1/
#1092 elwood 16 år siden
Hehe tjaa den kan godt drille, men jeg tror alternativet ville være værre, hvor folk ville brokke sig over, hvis der var noget som man ikke kunne, altså en forsimplt udgave.
men hey der jo ingen som siger vi alle skal opfinden den dybe tallerken 8-)
#1091 hehe yep den er kær, selv om jeg nu ikke ville smile så meget over det, ville nok først blive frustreret hehe.
men ikke mere end Battle Toad argg det spil er ubamhjertigt.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1093 Bony 16 år siden
#1092 - Nej, det kan der være noget om. Jeg køber bestemt spillet, men tror nu ikke at jeg får udgivet heeelt så mange levels igen. :)
#1094 elwood 16 år siden
Far Cry 2 Afrik, afrika det blir bedre og bedre... I bless the rains down in Africa... min custom playliste hvis det var muligt 8-)
Resistance 2
#1093 hehe godt så, jeg regner da også med vi skal munter os online med det engang.
#1095 McPeter 16 år siden
Road Rage er nok det letteste, men kræver efterhånden også noget tid fordi man hele tiden skal dræbe +1 bil. Jeg plejer dog bare at styrte med vilje så snart jeg har completed.
Også irriterende at man ikke kan genstarte et Burnout løb for en bestemt type bil - så skal man køre hele vejen tilbage til toppen/bunden af kortet før man kan prøve igen. Lidt trættende i længden...
#1096 McPeter 16 år siden
#1097 Bony 16 år siden
Jeg tjekkede lige i BP og det var kun 14 jeg manglede. :)
#1098 elwood 16 år siden
Jeg skal ha en sackboy op i toppen, og så sku jeg til og rode med noget svævebane agtigt, men suk den elevator argg hehe 8-)
Btw der er kommet en Quantum of Solace demo til ..PC! æv ike nogen 360 eller PS3 demo endnu, men det tyder på den sikkert er på vej.
#1099 Bony 16 år siden
#1100 McPeter 16 år siden
Ellers kan du jo bare gøre som de gjorde i 1861? ;-) Hvis de ku så ka du vel også hehe...
http://en.wikipedia.org/wiki/Image:ElevatorPatentO...