#1110 - Hmm, jeg troede det var det samme. Der kan man bare se. Jeg har selv spillet AC, men fik faktisk ikke fornemmelsen af at det var "Parkour". Men kan godt se nu hvor idéen til hans bevægelser kom fra. Men jeg har lidt svært ved at se forskellen, for jeg mener da også at "Parkour"-delen er udstyret med akrobatik, netop for at få bevægelserne til at flyde bedre?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#1111 (et taller :D:D:D) Parkour og freerunning er det samme, parkour er det franske ord for freerunning. Eller Freerunning er det engelske ord for Parkour, da Parkour har sine rødder i det franske Urban miljø. Kort sagt er det ballet på gade plan, det der med at komme fra A til B, er mere noget de siger for at være smarte.
#1112 lidt sjovt at Se'bastian Foucan så står som Co-creator til Parkour flere steder på nettet, så sku man umiddelbart tro at det ikke var det samme, selv om de deler nogen af de samme genskaber.
Men hey det er jo internettet folk skriver hvad som helst 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg er igang med mit første seriøse level projekt. Indtil videre har jeg brugt halvanden time på én bestemt lille detalje (som jeg selvfølgelig ikke afslører her) :)
Glæder mig til i skal humpe rundt i mit level. :D
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Synes bare det ville være trist, hvis du slet ikke når og få afprøvet beta'en nu når du endelig har den 8-)
Btw ang. Dørhejsnings tricket i videoen...
Mit gæt sådan som jeg ser det, så sætter han kontakten på disolve matriale eller blokken til inverted, dvs. at når de to switches er tæt på hinanden er kontakten (væggen der skal køre op er nede) slukket
Så snart de to switches trækkes væk fra hinanden tændes der for kontakten på kablet, og får væggen til og hejses op, men ved og bruge disolve får han den ene kontakt til at forsvinde for evigt, og derved er døren åben hele tiden.
Det er sådan jeg forstår det hvertfald 8-)
Someone correct me if I wrong.
Ohh fandt lige en video til omkring audio i spilet, og brugen af det.
#1111 Bony 16 år siden
#1112 rubberdub 16 år siden
Parkour og freerunning er det samme, parkour er det franske ord for freerunning. Eller Freerunning er det engelske ord for Parkour, da Parkour har sine rødder i det franske Urban miljø.
Kort sagt er det ballet på gade plan, det der med at komme fra A til B, er mere noget de siger for at være smarte.
Ser sgu frem til det spil!
#1113 DarkLight 16 år siden
#1114 Bony 16 år siden
#1115 elwood 16 år siden
Men hey det er jo internettet folk skriver hvad som helst 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1116 elwood 16 år siden
Damm, hvor fedt, dem saa jeg gerne de bare lavede en allerhelvedes masse af.
Isaer det med brugen af disolve material, og knappen til og aktiver kamerar vinklen var fedt fundet paa.
Nu maa du vidst da ogsaa snart ind og proeve betaen mens du kan DarkLight eller hva smiley.
#1117 DarkLight 16 år siden
Ja, gu skal jeg da så! Men ARGH! Måske man skulle tage nætterne i brug :S
#1118 Bony 16 år siden
Glæder mig til i skal humpe rundt i mit level. :D
#1119 elwood 16 år siden
Synes bare det ville være trist, hvis du slet ikke når og få afprøvet beta'en nu når du endelig har den 8-)
Btw ang. Dørhejsnings tricket i videoen...
Mit gæt sådan som jeg ser det, så sætter han kontakten på disolve matriale eller blokken til inverted, dvs. at når de to switches er tæt på hinanden er kontakten (væggen der skal køre op er nede) slukket
Så snart de to switches trækkes væk fra hinanden tændes der for kontakten på kablet, og får væggen til og hejses op, men ved og bruge disolve får han den ene kontakt til at forsvinde for evigt, og derved er døren åben hele tiden.
Det er sådan jeg forstår det hvertfald 8-)
Someone correct me if I wrong.
Ohh fandt lige en video til omkring audio i spilet, og brugen af det.
LBP audio
Lyder som om de vil lave et par stykker af disse yes.
#1118 du er nødt til og svare på EN ting, hvor mange lyserøde hatte er der med i level'et hehe.
#1120 elwood 16 år siden
Farcry 2: Location Afrika
binaural Mics Rocks!