#223 jeg tror de sælges seperart, for hvis det var en preorder så havde vi hørt om det i forb. med US preorders.
Nej jeg tror de laver dem så man kan købe dem ved siden af, de bekræftede det på et podcast i sin tid, at de var ved og se på hvordan de sku gribe det an.
Ku ikke forstille mig at hende mor'en til en af udviklerne som havde lavet den første, skal lave hele ordren 8-)
Og hvis det var Nathan du spurgte til så var det bare lidt ønsketænkning 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#212 - Det blvier først spændende, når vi også får nogle priser på de forskellige spil. Jeg går højst sandsynligt efter det billigste udstyr.
Igår havde jeg ellers vennerne ovre til en omgang social Guitar Hero III - og ... det spil bliver sgu da kun endnu federe, jo flere man er! 7 timer, stort sæt, i træk sad vi og lod guitaren gå på omgang, uden på nogen måde at blive trætte af at føle os som rockstjerner - imponerende!
Pludselig kan jeg bedre se, hvorfor Rock Band er blevet så stor en succes. For det eneste der egentlig manglede for os igår, var et trommesæt og en bass :)
Prøvede igår at finde alle brikkerne i demoen af Braid. Arcade spillet er overraskende godt og veludtænkt. Det er helt klart et spil jeg ville kunne finde på at smide penge efter. For dem der endnu ikke har prøvet det... you know what to do...
#227 genialt spil, og det er rigtig man sidder i flere min. og stirre på en gåde, man ved løsningen er logisk inde for spillets verden, men damm den kommer ikke frem, og bang så lige pludselig får man en ide, og når det så lykkes, damm det føles godt.
der går små rygter om det kommer til PS3, det håber jeg lidt på, så andre også kan få glæden af det.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#221 DarkLight 16 år siden
#222 elwood 16 år siden
En Nathan Sackboy ingame-model, det ku være sweet.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#223 DarkLight 16 år siden
#224 elwood 16 år siden
Nej jeg tror de laver dem så man kan købe dem ved siden af, de bekræftede det på et podcast i sin tid, at de var ved og se på hvordan de sku gribe det an.
Ku ikke forstille mig at hende mor'en til en af udviklerne som havde lavet den første, skal lave hele ordren 8-)
Og hvis det var Nathan du spurgte til så var det bare lidt ønsketænkning 8-)
#225 ks 16 år siden
Igår havde jeg ellers vennerne ovre til en omgang social Guitar Hero III - og ... det spil bliver sgu da kun endnu federe, jo flere man er! 7 timer, stort sæt, i træk sad vi og lod guitaren gå på omgang, uden på nogen måde at blive trætte af at føle os som rockstjerner - imponerende!
Pludselig kan jeg bedre se, hvorfor Rock Band er blevet så stor en succes. For det eneste der egentlig manglede for os igår, var et trommesæt og en bass :)
#226 elwood 16 år siden
8-)
#227 Corgan 16 år siden
For dem der endnu ikke har prøvet det... you know what to do...
#228 elwood 16 år siden
der går små rygter om det kommer til PS3, det håber jeg lidt på, så andre også kan få glæden af det.
#229 Corgan 16 år siden
#230 McPeter 16 år siden