Gæt hvem der lige har fået en sød lille mail fra en vis Mr. Sackboy?
Prøver at få tidligt fri fra arbejde, kan slet, slet ikke vente helt til kl 16... Og så skal jeg også ha' sat damen på et fly til New York, kvinder, ka hun ikke bare selv finde flyveren, jeg vil spille!!! Og vi ses jo igen engang... :-)
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
hehe btw fik prøvet bony's level igår, der gik lidt tid før jeg gjorde det åbenlyse, i starten kastede jeg bare stickers på alt og alle fordi jeg regnede med det var sådan en trigger hehe.
Te-koppen var mget munter indslag, turen ku dog godt ha været bare lidt længere, men så igen så går ide'en med puzzlet jo væk, man overlever nemlig ikke hvis man "bare" tager turen i te-koppen.
Nå og det ser ud til At DarkLight har spillet LBP, men som han skrev til mig igår var det kun singleplayer, jeg tror han måske venter til han får bygget noget han kan blære sig med hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Du skal koble din PSP til PS3 med USB kabel, ikke bare trådløs nej med USB kabel.
og så kan man bruger ens Sixaxis/dualshock 3 på sin PSP
men det er det med kablet der bare lyder silly for mig, hvis nu man ku bruge sin sixaxis uden og koble til PS3'en, se så ku det være lidt smarte, men lige nu tænker jeg bare meh sjov nok ide, men come on.
og så er der infected mode, hvor man får en alternativ historie i Resistance spillet til PSP, hvis man kobler sin PS3 til, meget sjov ide, men jeg kan bare ikke se mig selv benytte det.
Hmm gad vide om der kommer noget godt på PSN i aften, please Mirrors Edge demo (tror det ikke men jeg har lov at håbe)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1131 colocho 16 år siden
Eller det er den så alligevel ;-)
#1132 elwood 16 år siden
ja så hvorfor helvede sku PS2 og PS3 ha det 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1133 colocho 16 år siden
Gæt hvem der lige har fået en sød lille mail fra en vis Mr. Sackboy?
Prøver at få tidligt fri fra arbejde, kan slet, slet ikke vente helt til kl 16...
Og så skal jeg også ha' sat damen på et fly til New York, kvinder, ka hun ikke bare selv finde flyveren, jeg vil spille!!! Og vi ses jo igen engang... :-)
#1134 elwood 16 år siden
Te-koppen var mget munter indslag, turen ku dog godt ha været bare lidt længere, men så igen så går ide'en med puzzlet jo væk, man overlever nemlig ikke hvis man "bare" tager turen i te-koppen.
Nå og det ser ud til At DarkLight har spillet LBP, men som han skrev til mig igår var det kun singleplayer, jeg tror han måske venter til han får bygget noget han kan blære sig med hehe.
#1135 McPeter 16 år siden
#1136 elwood 16 år siden
#1137 Corgan 16 år siden
Update: Trailers til spillet
#1138 elwood 16 år siden
#1139 Corgan 16 år siden
Ha ha ha... ja, det var en underlig feature.
....
Der er kommet en ny trailer til Halo 3 Recon (sweet!)
#1140 elwood 16 år siden
PSP+ og Infected mode
Du skal koble din PSP til PS3 med USB kabel, ikke bare trådløs nej med USB kabel.
og så kan man bruger ens Sixaxis/dualshock 3 på sin PSP
men det er det med kablet der bare lyder silly for mig, hvis nu man ku bruge sin sixaxis uden og koble til PS3'en, se så ku det være lidt smarte, men lige nu tænker jeg bare meh sjov nok ide, men come on.
og så er der infected mode, hvor man får en alternativ historie i Resistance spillet til PSP, hvis man kobler sin PS3 til, meget sjov ide, men jeg kan bare ikke se mig selv benytte det.
Hmm gad vide om der kommer noget godt på PSN i aften, please Mirrors Edge demo (tror det ikke men jeg har lov at håbe)