Gravatar

#12371 Ericmase 14 år siden

Foeller (12356) skrev:
Slynger endnu et større spørgsmål ud: Hvad er årets spil ifølge jer? :D

Portal 2 (sindssyg skarpt efterfulgt af Uncharted 3)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#12372 Batsy 14 år siden

Foeller (12356) skrev:
Slynger endnu et større spørgsmål ud: Hvad er årets spil ifølge jer? :D

Batman Arkham City, not a suprise men det var bare så fedt og har genmenført det 4 gange engang på normal, og story plus mode hvor det er dobbelt så sværre, engang på hard og easy, Har alle side mission i 100 procent og 415 riddles klaret, det eneste jeg mangler er alle de riddlers revenge medals har ikke klaret mange af dem, har ikke haft tid :P, det hvertfald nok for mig at jeg har nedlagt ham i historien
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#12373 MMB 14 år siden

Nice, tak for buddene. :) Der var ikke de store overraskelser (bortset fra måske mr gaijin).

Er der egentlig nogen, som har spillet Rayman Origins endnu? Jeg er en kæmpe sucker for de første spil i serien, og især 1'eren som efter min mening er et af de mest udfordrende spil, jeg overhovedet har spillet. Og Origins ligner jo meget 1'eren i opbygning, bare med et kæmpe grafikbump og andre forbedringer.
Gravatar

#12374 misuma 14 år siden

Hvorfor prøvekører du ikke demoen af Rayman O? Jeg har hentet denne og det er virkelig hektisk når man især spiller 3-4. Det bliver helt sikkert købt på et tidspunkt.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#12375 MMB 14 år siden

misuma (12374) skrev:
Hvorfor prøvekører du ikke demoen af Rayman O? Jeg har hentet denne og det er virkelig hektisk når man især spiller 3-4. Det bliver helt sikkert købt på et tidspunkt.

Er heller ikke i tvivl om, hvorvidt jeg køber det. Spørgsmålet er bare hvornår. ;)
Gravatar

#12376 elwood 14 år siden

Man kan slå sine co-op spiller, det er grund nok til mig 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#12377 misuma 14 år siden

elwood (12376) skrev:
Man kan slå sine co-op spiller, det er grund nok til mig 8-)

Dette er en af grundene til at vi stadig spiller LBP herhjemme.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#12378 elwood 14 år siden

Det var også det første jeg introducerede min ven for da jeg viste ham LBP for første gang 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#12379 sluppermand 14 år siden

Årets spil: Mass Effect 2 (på PS3)
Sådan skal et RPG laves! Fantastisk historie, dialog, karakterer og fantastisk action. Fucking hell, hvor er det et fedt spil. Man føler virkelig at man skaber sin egen personlige historie. Jeg følte mig i hvert fald som en ultra-badass rumkaptajn hele vejen igennem. Jeg er helt sikkert mere til denne her slags RPG frem for bl.a. Skyrim, hvor historiedelen ikke er så stærk efter min mening. Yeah I said it!
Alene DLC-missionen "Lair of the Shadow Broker" er spillet værd. Kan simpelthen ikke vente til 3'eren udkommer.

Portal 2 kommer ind på en anden stærk plads, på grund af det helt igennem originale gameplay og Stephen Merhcants hyldende morsomme kommentarer. Derefter må det være Catherine, der virkelig også skiller sig ud fra mængden med sit unikke gameplay.

De spil jeg ser mest frem i 2012 er Mass Effect 3, The Last Guardian, Last of Us, Ni no Kuni og det spøjse Papa & Yo ([url= trailer[/url])
Never trust a cop in a raincoat
Gravatar

#12380 JannikAnd 14 år siden

Er der overhoved nogen forlydender om det første Mass Effect til PS3? Er det sandsynligt, at de inkluderer det i 3'eren, som tilfældet var med Assassin's Creed?

Skriv ny kommentar: