#12360 - Jeg havde aldrig hørt om Catherine før for et par dage siden, da IGN (tror jeg det var) kårede det som et af årets bedste. Dernæst så jeg video reviewet og var ret så fænget. Meget antonioni'sk, synes jeg.
Det er ret frit og omgivelserne reagerer på dine valg, så hvis du eksempelvis slår nogen ihjel, du ikke bør slå ihjel, vil de huske det.
Der er virkelig mange timers spil, hvis man ikke bare løber historien igennem, men giver sig tid til at udforske. Jeg har endnu ikke afsluttet det, så jeg ved ikke hvor meget ens beslutning forandrer denne.
Men altså, Twisted Metal ser da for vildt ud - på sådan en shit-hits-the-fan-and-now-everybody-blows-up agtig måde. Man fornemmer godt det er manden bag God of War franchisen der står for det. Og så minder det mig om mange af de ting, som jeg egentlig godt kunne lide ved Warhawk... bare med mere b-films attitude.
#12361 Det udkommer også først i Europa i starten af næste år. Men inden da når det nok at blive billigere i den amerikanske udgave. Hvis det er muligt at slå japanske stemmer til i den vestlige udgave, vil jeg anbefale det. Der er kælet for detaljerne i den japanske voice acting.
#12361 JannikAnd 14 år siden
#12362 misuma 14 år siden
Ventede spil for mit vedkommende:
Sorcery
Last Of Us
The Last Guardian
Ni No Kuni
Gravity Dash, LBP og Escape Plan (Vita)
Årets spil:
Jeg får desværre spillet så lidt af spillene at jeg ikke kan nævne et spil med god samvittighed.
#12363 Høegh 14 år siden
http://thatgamecompany.com/games/journey/
Og i den helt (helt helt helt) anden grøft, ser jeg egentlig også ret meget frem til Twistet Metal:
http://www.joystiq.com/2011/12/16/twisted-metal-tr...
Og ja, så ser jeg naturligvis frem til The Last Guardian over alt andet (!!!)
#12364 misuma 14 år siden
#12365 Lord Beef Jerky 14 år siden
#12366 misuma 14 år siden
#12367 Slettet Bruger [727655061] 14 år siden
Der er virkelig mange timers spil, hvis man ikke bare løber historien igennem, men giver sig tid til at udforske. Jeg har endnu ikke afsluttet det, så jeg ved ikke hvor meget ens beslutning forandrer denne.
#12368 ota123 14 år siden
Og mest ventede spil er klart Mass Effect 3 for mit vedkommende. Glæder mig utroligt til at få en afslutning på Shepards historie.
#12369 Høegh 14 år siden
haha! Jo tak.
Men altså, Twisted Metal ser da for vildt ud - på sådan en shit-hits-the-fan-and-now-everybody-blows-up agtig måde. Man fornemmer godt det er manden bag God of War franchisen der står for det.
Og så minder det mig om mange af de ting, som jeg egentlig godt kunne lide ved Warhawk... bare med mere b-films attitude.
#12370 mr gaijin 14 år siden