Takker for info, Garçons! Tror jeg prøver mig ad med ME2 og springer det første over.
Hah, jeg spillede også ME2 først og så det første spil måneder efter. Dog begge på PC. Det er sørgeligt, men der er både ting som er bedre i ME2, men helt klart også ting som de falder over, hvor de i ME1 gjorde det udemærket. ME3 skal bare gøres ordentligt. Nu har de lavet to spil som er noget anderledes, så de burde ku' ta' det som folk ku' lide bedst og så lave et fedt spil.
JannikAnd (12390) skrev:
Jeg skal lige ha' et råd:
Jeg overvejer at sælge min Xbox på DBA, men ved ikke helt, hvad jeg kan "tillade" mig at tage for den. Det er en 250 GB (Slim) med 26 spil (bl.a. Fifa 2012 og Arkham City), 4 trådløse controllere og HDMI. Maskinen er kun to måneder gammel, og kvittering medfølger...
Hvad er rimeligt/realistisk at kræve for kræet?
Det kommer vel an på hvilke slags spil du har. Der er jo spil som man stadig kan tillade sig at kræve 200 kr. for, hvor noget som Dark Void nok ikke er mere end 100 kr. værd. Arkham City kan du vel sagtens kræve 300 kr. eller mere for.
Det kommer vel an på hvilke slags spil du har. Der er jo spil som man stadig kan tillade sig at kræve 200 kr. for, hvor noget som Dark Void nok ikke er mere end 100 kr. værd. Arkham City kan du vel sagtens kræve 300 kr. eller mere for.
Det drejer sig om flg. spil:
- Alone in the Dark - Assassin's Creed - Batman Arkham Asylum - Batman Arkham City - Bioshock
- Call of Duty: Black Ops - Call of Duty: Modern Wafare 2 - Dead Rising - Fifa 07 - Fifa 08
- Fifa 12 - Gears of War - Gears of War 2 - Ghost Recon Advanced Warfighter - Grand Theft Auto IV
- Guitar Hero III: Legends of Rock - Guitar Hero 5 - Guitar Hero: World Tour - Guitar Hero: Metallica - Halo 3 - Halo Reach
- Kane and Lynch - Mirror's Edge - Red Dead Redemption - Splinter Cell: Double Agent - Table Tennis
#12392 Det er sateme svært at sige, hvis du vil sælge det i en samlet pakke. Nogle af spillene er så godt som intet værd, imens andre har en ganske høj værdi. Det der ofte er problemet, når man sælger den slags er, at sælgeren typisk kun er interesseret i et par af spillene. Umiddelbart ville jeg prøve at sælge det til 3500. Hvis den ikke går, så sæt det 500 ned.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#12392 Det er sateme svært at sige, hvis du vil sælge det i en samlet pakke. Nogle af spillene er så godt som intet værd, imens andre har en ganske høj værdi. Det der ofte er problemet, når man sælger den slags er, at sælgeren typisk kun er interesseret i et par af spillene. Umiddelbart ville jeg prøve at sælge det til 3500. Hvis den ikke går, så sæt det 500 ned.
Ja, det har du ret i. Har tidligere forsøgt at skille mig af med 12 spil i Blockbuster, som tilbød mig et tilgodebevis på 108 kr. eller 54 kr. udbetalt.
Det er naturligvis maskinens unge alder samt de fire controllere, der trækker.
Puh ha, jeg synes årets spil er svær i år. Uncharted 3, Arkham City, Deus Ex:HR, Assassins Creed Revelations og en masse andre har alle budt på gode historier og masser af underholdende timer i år. Så meget, at jeg ikke engang har haft tid til at gennemspille et eneste af dem mere end en gang.
Men hvis der skal vælges udfra hvilket spil jeg har mest lyst til at genspille (lige nu), så er det uden tvivl Arkham City.
Skyrim siger mig ikke så meget. Har prøvet det et par timer hos en kammerat, men må indrømme, at det slet ikke siger mig så meget som man kunne have håbet, nu hvor jeg elsker Fallout-serien så højt.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Jeg sad og så en podcast i går med fire britiske personligheder indenfor computerspil, bl.a. ejeren af Team Dignitas og TotalBiscuit, hvor de talte om årets bedste spil.
TB gav sin top tre over de spil, der har givet ham bedst underholdning i år: Bastian, Terraria og Magicka - ret interessant, når utroligt mange andre nævne kæmpestore titler, hvilket jeg også selv ville gøre.
Men på sin vis, kan jeg godt følge ham, da Terraria er det spil, jeg har brugt flest timer på, i 2011 og det er slet ikke udtømt endnu. I følge min Steam-konto, nærmer jeg mig de 200 timer med raske skridt.
Nå ja og hvis man går i Blockbuster, koster spillet måske 500 kr., men selv danske onlinebutikker er billigere end CDON.
355 kr. inkl. porto fra coolshop, hos CDON skal du lige smide 29 kr. oveni til porto. Selvom det er et godt spil, er der ikke mange, der vil betale 300 kr. for det, når det er brugt.
#12391 Takeshi_K 14 år siden
Hah, jeg spillede også ME2 først og så det første spil måneder efter. Dog begge på PC. Det er sørgeligt, men der er både ting som er bedre i ME2, men helt klart også ting som de falder over, hvor de i ME1 gjorde det udemærket. ME3 skal bare gøres ordentligt. Nu har de lavet to spil som er noget anderledes, så de burde ku' ta' det som folk ku' lide bedst og så lave et fedt spil.
#12392 JannikAnd 14 år siden
- Alone in the Dark
- Assassin's Creed
- Batman Arkham Asylum
- Batman Arkham City
- Bioshock
- Call of Duty: Black Ops
- Call of Duty: Modern Wafare 2
- Dead Rising
- Fifa 07
- Fifa 08
- Fifa 12
- Gears of War
- Gears of War 2
- Ghost Recon Advanced Warfighter
- Grand Theft Auto IV
- Guitar Hero III: Legends of Rock
- Guitar Hero 5
- Guitar Hero: World Tour
- Guitar Hero: Metallica
- Halo 3
- Halo Reach
- Kane and Lynch
- Mirror's Edge
- Red Dead Redemption
- Splinter Cell: Double Agent
- Table Tennis
#12393 Castanea 14 år siden
Næppe.
http://www.amazon.co.uk/Batman-Arkham-City-Xbox-36...
#12394 elwood 14 år siden
Ganske intressant indblik, i deres process med et spil, og erkendelsen af at det ikke ville lykkedes for dem uden hjælp.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#12395 Lord Beef Jerky 14 år siden
#12396 JannikAnd 14 år siden
Det er naturligvis maskinens unge alder samt de fire controllere, der trækker.
#12397 HonoDelLoce 14 år siden
Men hvis der skal vælges udfra hvilket spil jeg har mest lyst til at genspille (lige nu), så er det uden tvivl Arkham City.
Skyrim siger mig ikke så meget. Har prøvet det et par timer hos en kammerat, men må indrømme, at det slet ikke siger mig så meget som man kunne have håbet, nu hvor jeg elsker Fallout-serien så højt.
#12398 Slettet Bruger [727655061] 14 år siden
TB gav sin top tre over de spil, der har givet ham bedst underholdning i år: Bastian, Terraria og Magicka - ret interessant, når utroligt mange andre nævne kæmpestore titler, hvilket jeg også selv ville gøre.
Men på sin vis, kan jeg godt følge ham, da Terraria er det spil, jeg har brugt flest timer på, i 2011 og det er slet ikke udtømt endnu. I følge min Steam-konto, nærmer jeg mig de 200 timer med raske skridt.
#12399 Takeshi_K 14 år siden
Nu er det jo ikke sikkert, at kommende købere kender til amazon: http://cdon.dk/spil/batman%3a_arkham_city-7810552
Og nu er det jo også UK import versionen, ikke? Eller er det den europæiske version?
#12400 Slettet Bruger [727655061] 14 år siden
Nå ja og hvis man går i Blockbuster, koster spillet måske 500 kr., men selv danske onlinebutikker er billigere end CDON.
355 kr. inkl. porto fra coolshop, hos CDON skal du lige smide 29 kr. oveni til porto. Selvom det er et godt spil, er der ikke mange, der vil betale 300 kr. for det, når det er brugt.