Gravatar

#12401 elwood 14 år siden

Plus der er jo også lige den der ting med Catwoman side missions, hvis man selv har spillet dem, skal en evt. ny køber af det brugte spil, lige købe sig til adgangen. Hvis man da vil ha adgang til dem.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#12402 Batsy 14 år siden

HonoDelLoce (12397) skrev:
Men hvis der skal vælges udfra hvilket spil jeg har mest lyst til at genspille (lige nu), så er det uden tvivl Arkham City.

Good lad :D
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#12403 TP-DK 14 år siden

Jeg tror også jeg hælder til Arkham City som årets spil, også selvom jeg synes Riddler campaigns var en plat måde at få spillet til at virke længere.

Uncharted 3 og Portal 2 synes jeg også hører til i toplisten af spil i år, især Uncharted, det kan nærmest ikke blive mere episk end det.

Årets skuffelse er L.A. Noire. Virkelig kedeligt gameplay sammen med en uinteressant historie gjorde det virkelig til en krig at komme igennem det spil.
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Gravatar

#12404 Batsy 14 år siden

TP-DK (12403) skrev:
Jeg tror også jeg hælder til Arkham City som årets spil, også selvom jeg synes Riddler campaigns var en plat måde at få spillet til at virke længere.

Uncharted 3 og Portal 2 synes jeg også hører til i toplisten af spil i år, især Uncharted, det kan nærmest ikke blive mere episk end det.

Årets skuffelse er L.A. Noire. Virkelig kedeligt gameplay sammen med en uinteressant historie gjorde det virkelig til en krig at komme igennem det spil.

Hvordan vil du da have det til at virke længre, vil dog gerne have nogle DLC hvor der er rigtige campaings med dialog hvor Robin, Nightwing har rollen kunne være fedt, eller noget mere til batmans skins hvor de for hver deres lille mission i deres miljø

Gravatar

#12405 HonoDelLoce 14 år siden

Synes også DLC'erne med Robin og Nightwing er fesne! Jeg gider ærlig talt ikke de der challenges.. Og det er jo forholdsvis nemt at lave DLC til et open-world-spil, hvad enten det skal være flere missioner til Batman eller Catwoman eller inkorporere nogle missioner til Robin eller Nightwing.

Jeg har i hvert fald ikke tænkt mig at betale for DLC'er med kun challenge-maps..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#12406 Batsy 14 år siden

HonoDelLoce (12405) skrev:

Synes også DLC'erne med Robin og Nightwing er fesne! Jeg gider ærlig talt ikke de der challenges.. Og det er jo forholdsvis nemt at lave DLC til et open-world-spil, hvad enten det skal være flere missioner til Batman eller Catwoman eller inkorporere nogle missioner til Robin eller Nightwing.

Jeg har i hvert fald ikke tænkt mig at betale for DLC'er med kun challenge-maps..

Enig, er dog glad for the riddler trophies, det var nu meget hyggeligt og rende rundt og finde dem, tænke lidt hist og pist og så afhøre nogle thugs :P

Gravatar

#12407 HonoDelLoce 14 år siden

Jamen, helt enig..! Jeg har skam selv brugt jeg ved ikke hvor mange timer på alle de små side-quests i Arkham City..

Jeg taler udelukkende om de challenge-maps der er "uden for" hovedspillet, hvor man skal smadre forskellige antal modstandere på et forskelligt antal måder - altså, de challenges, som Robin- og Nightwing-DLC'erne var en forlængelse af..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#12408 Batsy 14 år siden

HonoDelLoce (12407) skrev:

Jamen, helt enig..! Jeg har skam selv brugt jeg ved ikke hvor mange timer på alle de små side-quests i Arkham City..

Jeg taler udelukkende om de challenge-maps der er "uden for" hovedspillet, hvor man skal smadre forskellige antal modstandere på et forskelligt antal måder - altså, de challenges, som Robin- og Nightwing-DLC'erne var en forlængelse af..

Jeg har brugte meget mere tid på at genmenføre batman 4 gange nu, og det egentlig ret sjovt og udforderne det der New Game plus, du har et stort forspring men det gør det just ikke nemmere, måske at komme til steder og kamp men dem du kæmper mod giver sku masser af udfordringen og gud hvor jeg dog hader snipers :P, da jeg kom til der hvor jeg skulle møde riddleren face to face blev jeg ellevild og glad over jeg havde taget ham af vejen og han var den sidste side mission jeg manglede :P

Gravatar

#12409 The Insider 14 år siden

Opdaterede mit PS3-Skyrim til 2.02 for en time siden, og spillet er crashet 3 gange siden da. Herligt. Jeg har derudover besluttet mig for, at det bliver det første spil, jeg skal have Platinum i!
War. War never changes.
Gravatar

#12410 Lord Beef Jerky 14 år siden

Skyrim er et spil, der gør mig glad, at jeg valgte 360 fremfor PS3.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: