Gravatar

#12441 Slettet Bruger [727655061] 14 år siden

Muldgraver (12439) skrev:
Er Fate of Atlantis ikke Abandonware...? Jeg synes bestemt jeg engang fik det smidt i nakken.

Du kan godt regne med at mange af de spil, der bliver lagt op som abandonware, på ingen måde er det, bl.a. Fate of Atlantis.
Gravatar

#12442 elwood 14 år siden

Kan godt li, hvad du har godt ved din juleudsmykning i år The Insider 8-)

[url=]Fus Ro DAH![/url]

[url=]Og her er en til Battlefield folket[/url]

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#12443 Takeshi_K 14 år siden

utyske (12421) skrev:
Jeg bliver i øvrigt lige nødt til at minde pc-spillerne herinde om, at Steam kører storudsalg for tiden, der er virkelig mange gode spil til rigtig gode priser.

Hulk, hulk..

Jeg har ingen penge at købe for i år. Jeg har dog stadig en del spil som jeg ikke har gennemført endnu men kunne godt bruge en billig kopi af Portal 2 eller Dead Island.

Uha, så lige LOTR: WITN på GMG for 23.79€, ikke dårligt.
Gravatar

#12444 elwood 14 år siden

Gravatar

#12445 HonoDelLoce 14 år siden

Woup !

GTA III på min Samsung Galaxy Tab 10.1 er PERFEKT lokums-underholdning ! Er du gal, hvor er det genialt !!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#12446 elwood 14 år siden

Det spil var virkelig også lidt af en ja åbenbaring, samme wow heds faktor som da Mario gik fra 2D til 3D efter min mening.
Gravatar

#12447 HonoDelLoce 14 år siden

I mine øjne klarede GTA konverteringen til den ekstra dimension en hel del bedre end Mario..

Italienere er bare bedst i 2D..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#12448 elwood 14 år siden

Enig SMB 3 er gudommeligt!

Mario 64 var dog med til og deffinere den genre vi kender som 3D platformer i dag, deres Analog styrede dynamiske Kamerar har jo inspirerte talrige spil siden da, tror faktisk en del vil ha set anderledes ud, hvis ikke vi havde haft Mario64.

Og historien omkring skabelsen af det, med problemerne, og japanernes perfektionisme er stadigvæk god læsning, hvis man en dag lige keder sig lidt 8-)

Men ja GTA 3 var vel et af de første Open World 3D spil, og radio stationerne Lazlo's talkshows lyttede jeg konstant til, når jeg kørte rundt.

Gravatar

#12449 HonoDelLoce 14 år siden

Ja, selvfølgelig havde Mario 64 en stor indflydelse.. Men synes bare stadig aldrig rigtigt, at det føltes som et rigtigt Mario spil..

Og lige nøjagtig SMB 3 er faktisk også mit yndlings - det er skam også installeret på tab'en ! :)
Gravatar

#12450 Kruse 14 år siden

Mario 64 var et fucking KONGE spil! :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: