Lyden er den del jeg altid døjer mest med, og det virker også som den der driller mest IRQ nuff said 8-)
Jeg brugte lang tid på at få det fantastiske Toonstruck til og virke, og der sku gå en del år, før jeg fandt en løsning, men den blev fundet og elwood og The Insider var glade.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
LucasArt ville bruge Steam mere, så de netop gøre gamle spil til rådighed for folk, der gerne vil købe dem
Jeg har så sent som i eftermiddags ærgret mig over det kun er KOTOR I som ligger på steam... hvad pokker sker der for det? Men må give dem de har mange fine titler, og ofte har nogle gode tilbud, så jeg vil nok kalde det et luksusproblem, men logikken i udvælgelsen virker til tider lidt for besynderlig, og det kunne vitterligt være rart at genopleve klassikerne.
@Elwood Dejlig dedikation til spillet. Og du pointerer det samme som har slået mig omkuld ved spillet, stemningen, musikken, designet, charmerende karakterer, alle karaktererne vel at mærke, de er bare så ejendommeligt fascinerende og komplette og Glottis, magen til charmedæmon skal man lede længe efter. Der er så mange geniale detaljer i spillet, at jeg har følelsen af at udelade for meget, hvis jeg skulle driste mig til at begynde.
Caliban (12432) skrev:
Ak, jeg vil med glæde ofre samtlige skiver fra L.A. Noire til Mayaguderne, hvis jeg må manifestere i Mannys rejse igen.
Det er vel efterhånden over et år siden, at LucasArt indtog Steam i stor stil, ved at smide spil som Fate of Atlantis, KOTOR og andre store titler på og det undrer mig virkelig, at de ikke har rørt sig ud af stedet siden.
Jo, der er kommet nogle nye afsnit af Monkey Island, som de vist udgiver, men det er vel alt fra deres side.
Jeg er dog ret vild med og høre Domenic Armato har lagt stemmen til alt dialogen i de gamle spil.
Og hehe jeg kan stadig huske da jeg købte CMI i sin tid, jeg var på vej til ja Messe Center Herning, vi skulle på Messe, men inden da kørte min far forbi den lokale spilbutik, hvor jeg rendte ind og købte CMI, og havde med i bilen, jeg ku ikke spille det før jeg kom hjem igen, men jeg nød blot den fine æske, og manualen.
Ligesom jeg gjorde med Red Alert i sin tid, manualen endte med og være min godnat læsning når jeg var i sommerhus 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#12431 elwood 14 år siden
Jeg brugte lang tid på at få det fantastiske Toonstruck til og virke, og der sku gå en del år, før jeg fandt en løsning, men den blev fundet og elwood og The Insider var glade.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#12432 Castanea 14 år siden
#12433 Castanea 14 år siden
Det er derfor, I ikke skal smide jeres gamle maskiner ud. :)
#12434 Slettet Bruger [727655061] 14 år siden
Det er en PC fra mit arbejde og der følger en Windows XP-licens til og jeg mener at der er 2,5 GB RAM i.
Den står bare på min hylde og samler støv, men jeg har en del andre computere, jeg kan lege med og det drejer sig om en stationær PC, ikke en bærbar.
#12435 elwood 14 år siden
Well men har som sagt fået det til og virke, så all is good for me now 8-)
#12436 elwood 14 år siden
#12437 Muldgraver 14 år siden
Jeg har så sent som i eftermiddags ærgret mig over det kun er KOTOR I som ligger på steam... hvad pokker sker der for det? Men må give dem de har mange fine titler, og ofte har nogle gode tilbud, så jeg vil nok kalde det et luksusproblem, men logikken i udvælgelsen virker til tider lidt for besynderlig, og det kunne vitterligt være rart at genopleve klassikerne.
@Elwood
Dejlig dedikation til spillet. Og du pointerer det samme som har slået mig omkuld ved spillet, stemningen, musikken, designet, charmerende karakterer, alle karaktererne vel at mærke, de er bare så ejendommeligt fascinerende og komplette og Glottis, magen til charmedæmon skal man lede længe efter. Der er så mange geniale detaljer i spillet, at jeg har følelsen af at udelade for meget, hvis jeg skulle driste mig til at begynde.
Heh, det ville være en smuk gestus.
#12438 Slettet Bruger [727655061] 14 år siden
Det er vel efterhånden over et år siden, at LucasArt indtog Steam i stor stil, ved at smide spil som Fate of Atlantis, KOTOR og andre store titler på og det undrer mig virkelig, at de ikke har rørt sig ud af stedet siden.
Jo, der er kommet nogle nye afsnit af Monkey Island, som de vist udgiver, men det er vel alt fra deres side.
#12439 Muldgraver 14 år siden
Mystisk. Men vi kan vel håbe på der en dag kommer endnu et ryk ind :)
Er Fate of Atlantis ikke Abandonware...? Jeg synes bestemt jeg engang fik det smidt i nakken.
Og er jeg den eneste, som foretrækker at spille de nye udgaver af Monkey Island-spillene med den oprindelige grafik?
#12440 elwood 14 år siden
Og hehe jeg kan stadig huske da jeg købte CMI i sin tid, jeg var på vej til ja Messe Center Herning, vi skulle på Messe, men inden da kørte min far forbi den lokale spilbutik, hvor jeg rendte ind og købte CMI, og havde med i bilen, jeg ku ikke spille det før jeg kom hjem igen, men jeg nød blot den fine æske, og manualen.
Ligesom jeg gjorde med Red Alert i sin tid, manualen endte med og være min godnat læsning når jeg var i sommerhus 8-)