Gravatar

#12461 elwood 14 år siden

Haha Epic Gutterne fra Rifftracks har kastet sig over lidt Gears of Wars 3, og ja det er lige så sjovt, som deres movie commentaries 8-)

GOW 3 Rifftracks
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#12462 Zoracka 14 år siden

Jeg har fået Saints Row 3 og Batman Arkham City til PC her til jul. Glæder mig som et lille barn til at spille Arkham City. Arkham Asylum var et absolut fantastisk spil. Glæder mig også til at få spas med Saints Row 3, men min kone's bror har endnu ikke fået det endnu, så får det nok ikke spillet helt så meget.

Til dem, der er interesseret i Saints Row 3 (uden dlc) til PC, kan få det til sølle 130,- på GMG. Man skal bare bruge følgende voucher FIFTY-SAINT-XMASS og der ryger 50 % mere af prisen. Tilbuddet er nok kun til at finde de næste par dage.
"Did you see saw?" - "Yeah, I saw Saw." - "Did you see Saw 2?" - "I saw Saw 2 too"
Gravatar

#12463 Slettet Bruger [727655061] 14 år siden

Zoracka (12462) skrev:
Til dem, der er interesseret i Saints Row 3 (uden dlc) til PC

Jotak, det er købt. :)
Gravatar

#12464 Batsy 14 år siden

Fik ingen spil, er egentlig skuffet de andre gaver bestod kun af 2 film og noget tøj. Øv!, men sådan er det må vel bare spille gears 3.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#12465 MuManden 14 år siden

Jeg fik Skyrim, men går i seng nu for er mega træt, efter et par ugers sygdom med halsen og næsen + det løse, er jeg stadig ikke helt i oppe i 100% endnu, så må jeg lege i morgen...
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#12466 MoH 14 år siden

Fik ingen spil eller film. Men fik en sodastream så nu kan jeg lave sodavand imens jeg sidder og spiller Skyrim :D
Gravatar

#12467 Batsy 14 år siden

Fik en computer eller bærbar kan man vel os kalde det, det er en HP med blu ray! hurray!? og tror den hedder Pavilion dv6 og den har meget god lyd i dens små højtaler og designet er bare fryd for øjet.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#12468 Verbal 14 år siden

Har fået Assassins' Creed Brotherhood i julegave. Kan man godt give sig i kast med det, og opnå forståelse for historien, uden at have det store kendskab til de tidligere spil?
And like that... he's gone.
Gravatar

#12469 JannikAnd 14 år siden

Verbal (12468) skrev:
Har fået Assassins' Creed Brotherhood i julegave. Kan man godt give sig i kast med det, og opnå forståelse for historien, uden at have det store kendskab til de tidligere spil?
Det ville være en noget kluntet introduktion til historien. Du kan muligvis droppe det første spil og i stedet læse et resume af dettes handlinger. Men jeg vil dog råde dig til at spille AC II inden Brotherhood. AC II er desuden Brotherhood overlegen.
Gravatar

#12470 Verbal 14 år siden

JannikAnd (12469) skrev:
Det ville være en noget kluntet introduktion til historien. Du kan muligvis droppe det første spil og i stedet læse et resume af dettes handlinger. Men jeg vil dog råde dig til at spille AC II inden Brotherhood. AC II er desuden Brotherhood overlegen.

Tak skal du have. Må dog indrømme at jeg ikke har meget lyst til at skulle gennemspille AC II inden, at jeg starter på på AC Brotherhood.
And like that... he's gone.

Skriv ny kommentar: