Gravatar

#12471 elwood 14 år siden

Men lige præcis AC II er den, hvor der faktisk sker mest, af de vigtige ting. Du kan godt læse dig til det, men du vil uanset hvad gå glip af en masse ting.

Plus at Venice er så fantastisk flot en by i spillet.

Man blir nemt hægtet af historien, hvis ikke man spiller det, men ja læs 1'erens handling, og så start fra 2'eren, det er faktisk også et hel fantastisk spil 8-)

Er godt i gang med Revelations, og damm der sker også ting og sager.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#12472 JannikAnd 14 år siden

Verbal (12470) skrev:
Tak skal du have. Må dog indrømme at jeg ikke har meget lyst til at skulle gennemspille AC II inden, at jeg starter på på AC Brotherhood.
Hvorfor ikke? Det er det klart bedste i serien (har ikke spillet Revelations)?
Gravatar

#12473 elwood 14 år siden

Brotherhood og Revelations er kke så forskellige, man begynder og savne variationen, jeg hænger kun på, for historien, gameplayet er stadigvæk sjov, men jeg satser på 3'eren vil tage et stor drej, og introducere hel nye ting.

AC2 er nemlig ja det bedste i serien, men historien fra 1'eren skal man som minum lige ha læst op på, hvis man ikke som nogen af os fik det gennemført i sin tid, handlingen i AC serien begynder ganske hurtigt og gå hen og blive lidt L.O.S.T om man vil.
Gravatar

#12474 Verbal 14 år siden

Grunden til at jeg ikke har meget lyst til at give mig i kast med AC II inden jeg kaster mig over Brotherhood er af tidsmæssige årsager. Der vil gå lang tid inden jeg har fået færdiggjort AC II og kan kaste mig over Brotherhood. Derudover skal jeg også ud og købe AC II.

På nettet læste jeg, at Brotherhood umiddelbart var det mest anbefalelsesværdige af AC spillene, så det var det der røg på ønskesedlen, og jeg havde godt læst at historien imellem spillene hang sammen, men det håbede jeg, at jeg kunne finde en let løsning på.
And like that... he's gone.
Gravatar

#12475 JannikAnd 14 år siden

Du kan højest sandsynligt finde et videoresume på youtube. Men det ændrer dog ikke ved, at AC II er bedre end Brotherhood. Det første spil kan på mange måder stå lidt isoleret som en prolog for hovedhistorien, men AC II og Brotherhood er i højere grad ét langt spil delt i to (Brotherhood fortsætter sekundet efter AC II slutter). Og heri ligger en del af problemet med Brotherhood, som mangler lidt af den kække charme og uskyldighed, som AC II besidder i de første kapitler. Derudover synes jeg ikke rigtigt, at Ezios historie rykker sig synderligt i Brotherhood, hvorimod AC II i høj grad åbner op for slusserne (som BH overhoved ikke besvarer). I AC II får man også i højere grad en fornemmelse af, at spillet foregår over en periode på tre årtier, hvorimod Brotherhood træder lidt i vande.
Gravatar

#12476 elwood 14 år siden

Så kom jeg igennem Revelations... Total mindfuck! 8-)

Spændt på og se, hvordan de afslutter det hele.
Gravatar

#12477 elwood 14 år siden

Gravatar

#12478 samcro 14 år siden

elwood (12477) skrev:
GiantBomb er godt i gang med deres GOTY ting, og de har den mest fantastisk "intro"

Ryan Davis liste

Jep de har virkelig oppet sig i år. Glæder mig til at se resten af holdets lister, samt intro. ;)

Desværre er jeg ikke færdig med Saint's Row så jeg venter lige lidt med at se resten af videoen, but damn it's fun, og fedt at se at Ryan har det på sin top 10 i stedet for Skyrim, når vi nu snakker store open world spil.

Skyrim bliver helt sikkert årets vinder, men har bare lige haft lidt eksamener der kom i vejen og nu gider jeg ikke rigtig og gå tilbage til Skyrim, der er Saint's Row noget mere uforpligtende sjov og mere tilgængeligt. Derfor sætter jeg personligt mere pris på Saint's end Skyrim. Det minder mig bare om den slags langt ude sjov, der gjorde at jeg startede med at spille spil til at begynde med.
Idjit
Gravatar

#12479 elwood 14 år siden

Gravatar

#12480 Slettet Bruger [727655061] 14 år siden

Jeg har pillet lidt ved Saints Row 3 i dag, det er sgu ganske underholdende. :)

Skriv ny kommentar: