Gravatar

#12541 Kruse 14 år siden

Bobby Singer (12540) skrev:
Nå jeg fandt heldigvis en måde at løse problemet på. :)

Hvad gjorde du?
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#12542 Laksen 14 år siden

Kruse (12541) skrev:
Hvad gjorde du?

Måske han ændrede styresystemet til engelsk. Det skifter i hvert fald sproget i Little Big Planet
Gravatar

#12543 Kruse 14 år siden

Ah ja...Jeg bruger alligevel også altid engelsk sprog på min PS3.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#12544 samcro 14 år siden

Laksen (12542) skrev:
Måske han ændrede styresystemet til engelsk. Det skifter i hvert fald sproget i Little Big Planet

Ja det var det jeg gjorde.
Idjit
Gravatar

#12545 Slettet Bruger [727655061] 14 år siden

Aaah, Star Wars TOR er sgu god spas. Jeg tager det stille og roligt med at komme opad, men det er svært at lade spillet være efterhånden. :)

Det er virkelig lykkedes BioWare at lave et MMO, jeg rent faktisk gider at bruge tid på og lave det mindst ligeså godt som de gamle KOTOR-spil - man støder endda på ting fra disse spil undervejs, virkelig cool. :D
Gravatar

#12546 McPeter 14 år siden

Hvordan er styringen i SWTOR? Synes de videoer jeg har set virker meget lidt flydende modsat fx WoW, som jo kører ret flydende?
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#12547 Slettet Bruger [727655061] 14 år siden

Jeg har spillet meget lidt WoW, så jeg har ikke et specielt godt sammenligninggrundlag, men jeg forstår ikke helt hvad du mener med "flydende".
Gravatar

#12548 McPeter 14 år siden

Hmm det er jo nok lidt svært at beskrive - prøvede Warhammer online og synes bare ikke helt det havde samme controller "feeling" som WoW. Det er nok mest et spørgsmål om det reagerer hurtigt eller sådan noget. :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#12549 Slettet Bruger [727655061] 14 år siden

I følge de fleste folk jeg kender, der har spillet WoW, er styringen meget lig WoW, så man kan direkte sætte sig ned og spille det.

Kampene virker meget "ægte", selvom det er MMO, altså man føler vitterligt at man gør noget, selvom man reelt bare sidder og trykker på knapper. Som El Vez og jeg snakkede om forleden aften, føles det også ret meget som at være jedi, når man spiller de klasser.

Jeg er bestemt ikke MMO-spiller og selv WoW har ikke fastholdt mig mere end 2-3 mdr. ad gangen, men SWTOR føles som spillet, der kan få mig til at blive en MMO-spiller i stor stil.

Der er en virkelig god singleplayer-del, der er gode muligheder for grouping, der er space combat, når man kommer lidt længere op, der stadig er en smule primitivt, men BioWare har lovet at udvide det og der er rigtig god mulighed for PvP, hvilket jeg desværre ikke har prøvet endnu.

Hutt Ball er en af mulighederne:

Man kan sagtens havne sammen med Empire, selvom man er Alliance, når man spiller dette og alle spillere sættes efter personen med højeste level. Så er der f.eks. en lvl 40 i den Warzone og man selv er level 20, får man stats som level 40. Man får selvfølgelig ikke de samme skills og armor, man man er ikke totalt underpowered i forhold til de andre. Jeg hørte f.eks. en podcast forleden, hvor en level 20 havde taget en level 50 ud i sådan en warzone.
Gravatar

#12550 The Insider 14 år siden

Sådan! Mangler kun ét trofæ i "Skyrim" - det er til gengæld også det klart sværeste, synes jeg. "Oblivion Walker", hvor man skal eje 15 daedric artifacts på én gang. Jeg var selvfølgelig godt i gang med min søgen efter de mange artifacts, da jeg fandt ud af, at jeg kun ville kunne finde 14 af slagsen, da jeg havde afrundet flere daedric-quests på en måde, der gjorde, at jeg ikke kunne få noget artifact. Så loadede jeg selvfølgelig et gammelt save game og gik fluks i gang med at gennemføre flere af de gamle quests IGEN, da jeg så pludseligt fandt ud af, at jeg havde smidt/solgt et af de 15 artifacts et sted, som jeg simpelthen ikke kunne finde igen. Besøgte 20-25 karakterer, som jeg kunne have solgt det til, but no dice... så nu har jeg loaded et af mine ældste save-games og skal finde næsten alle 15 igen fra scratch. Suk.
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: