Så er Enslaved spillet en lille time. Godt spil og jeg kan lide ideen med at skulle bruge kvindens evner for at komme videre...men jeg husker dog Heavenly Sword som bedre finpudset end Enslaved, så'en teknisk set.
Iøvrigt synes jeg vores figur er på speed i sine bevægelser, slow down buddy.
Jeg købte The Sly Collection og har hygget mig lidt med det første spil. Har aldrig spillet nogle af Sly spillene før, så var lidt nervøs for om de overhovedet holder endnu eller om tiden har sat sine spor.
Men det er faktisk en ganske hyggelig lille platformer og visuelt fungerer cel shade stilen stadig forbavsende godt. En lille smule ensformigt og linieært, men det gør spillet op med i charme, varme og gode klassiske bosskampe, sådan som platforms bosskampe skal være.
Så indtil videre er det da et ganske fornøjeligt bekendtskab. Så jeg er da bestemt optimistisk på de videre eventyr med Sly Cooper og co. :)
Fuck har lige fundet ud af at de to sidste spil i The Sly Collection er på dansk og der er ingen mulighed for at slå originalsproget til. Der røg interessen for at spille resten af serien færdig, plus de lige knap 200 kr jeg betalte.
Tak Sony fordi i ALDRIG skriver den slags information på PSN.
#12531 Slettet Bruger [727655061] 14 år siden
#12532 Lord Beef Jerky 14 år siden
#12533 elwood 14 år siden
4. day GOTY får Vinny lov til og vise lidt fra The Witcher 2
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#12534 misuma 14 år siden
#12535 misuma 14 år siden
Iøvrigt synes jeg vores figur er på speed i sine bevægelser, slow down buddy.
#12536 samcro 14 år siden
Men det er faktisk en ganske hyggelig lille platformer og visuelt fungerer cel shade stilen stadig forbavsende godt. En lille smule ensformigt og linieært, men det gør spillet op med i charme, varme og gode klassiske bosskampe, sådan som platforms bosskampe skal være.
Så indtil videre er det da et ganske fornøjeligt bekendtskab. Så jeg er da bestemt optimistisk på de videre eventyr med Sly Cooper og co. :)
#12537 misuma 14 år siden
#12538 samcro 14 år siden
Jep og der også Trophies hvis man går op i det. + Alle tre spil kan købes på PSN for mindre end 2 hunde.
#12539 samcro 14 år siden
Tak Sony fordi i ALDRIG skriver den slags information på PSN.
#12540 samcro 14 år siden