Snakker du om reach eller Skyrim? da der intet "platin" i reach :P, gå udfra det skyrim.
Jeg snakker generelt om spil der har platin :) Det lød bare som om der var platin i reach, sådan som du skrev det. At du ikke gad at tage det sidste trofæ, fordi der var kommet 6 nye trofæer til i en dlc. Derfor jeg troede at du troede at du nu skulle gennemføre alle 7 trofæer for at få platin :)
Rayman Origins kan også købes fra Coolshop for 249 kr. Er godt klar over at det dyrere end f.eks. Amazon, men til gengæld kan man få det dagen efter bestilling.
Jeg snakker generelt om spil der har platin :) Det lød bare som om der var platin i reach, sådan som du skrev det. At du ikke gad at tage det sidste trofæ, fordi der var kommet 6 nye trofæer til i en dlc. Derfor jeg troede at du troede at du nu skulle gennemføre alle 7 trofæer for at få platin :)
Når har nu alle de orginale achivements :)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Er gået igang med Mortal Kombat 9. Damn det sparker røv! Kan, på det varmeste, anbefales til både fans af serien og newcomers. Uden tvivl det bedste MK spil siden Deception. Måske det bedste nogensinde.
Deres slotmachine mode er mægtig muntert, før hver kamp udvælges der forskellige settings random, det kan f.eks. være at du ikke kan blocke attacks, eller du ingen arme har, eller du ikke kan hoppe osv. eller måske spilles der på hovedet, eller spejlvendt, der gir nogle ret anderledes kampe 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#12571 Batsy 14 år siden
Snakker du om reach eller Skyrim? da der intet "platin" i reach :P, gå udfra det skyrim.
#12572 JannikAnd 14 år siden
#12573 MuManden 14 år siden
Jeg snakker generelt om spil der har platin :)
Det lød bare som om der var platin i reach, sådan som du skrev det. At du ikke gad at tage det sidste trofæ, fordi der var kommet 6 nye trofæer til i en dlc.
Derfor jeg troede at du troede at du nu skulle gennemføre alle 7 trofæer for at få platin :)
#12574 ota123 14 år siden
#12575 Batsy 14 år siden
Når har nu alle de orginale achivements :)
#12576 misuma 14 år siden
#12577 sluppermand 14 år siden
#12578 samcro 14 år siden
#12579 Slettet Bruger [727655061] 14 år siden
Ikke at jeg gør mig ret meget i den slags spil, men MK ser ret sjovt ud.
#12580 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"