Gravatar

#12571 Batsy 14 år siden

MuManden (12568) skrev:
Du behøves ikke at gennemføre de ekstra dlc baner for stadig at få platin, bare du gennemføre "hovedspillet", så dukker det op. :)

Snakker du om reach eller Skyrim? da der intet "platin" i reach :P, gå udfra det skyrim.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#12572 JannikAnd 14 år siden

misuma (12570) skrev:
Er fragten så dyr, at man sparer penge ved at købe for 25 pund? Hvis man bestilte Rayman Origin, er der jo lidt langt op til de 25.

Anyhooo, jeg prøvede at afbestille hos The Hut, men det var for sent. Pyt med det, rart at vide at Ray er på vej.
Jep! Over seks pund i fragt, hvis ikke man runder de famøse 25 pund...
Gravatar

#12573 MuManden 14 år siden

Batsy (12571) skrev:
Snakker du om reach eller Skyrim? da der intet "platin" i reach :P, gå udfra det skyrim.

Jeg snakker generelt om spil der har platin :)
Det lød bare som om der var platin i reach, sådan som du skrev det. At du ikke gad at tage det sidste trofæ, fordi der var kommet 6 nye trofæer til i en dlc.
Derfor jeg troede at du troede at du nu skulle gennemføre alle 7 trofæer for at få platin :)
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#12574 ota123 14 år siden

Rayman Origins kan også købes fra Coolshop for 249 kr. Er godt klar over at det dyrere end f.eks. Amazon, men til gengæld kan man få det dagen efter bestilling.
Gravatar

#12575 Batsy 14 år siden

MuManden (12573) skrev:
Jeg snakker generelt om spil der har platin :)
Det lød bare som om der var platin i reach, sådan som du skrev det. At du ikke gad at tage det sidste trofæ, fordi der var kommet 6 nye trofæer til i en dlc.
Derfor jeg troede at du troede at du nu skulle gennemføre alle 7 trofæer for at få platin :)

Når har nu alle de orginale achivements :)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#12576 misuma 14 år siden

Så er Rayman på vej. Whoop whoop.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#12577 sluppermand 14 år siden

Er gået igang med Mortal Kombat 9. Damn det sparker røv! Kan, på det varmeste, anbefales til både fans af serien og newcomers. Uden tvivl det bedste MK spil siden Deception. Måske det bedste nogensinde.
Never trust a cop in a raincoat
Gravatar

#12578 samcro 14 år siden

Jamen så er det jo godt der snart udkommer en komplet udgivelse med alle dlc karaktererne og lignende samlet i en pakke.
Idjit
Gravatar

#12579 Slettet Bruger [727655061] 14 år siden

Virkelig? Så skal jeg da også ha' det :)

Ikke at jeg gør mig ret meget i den slags spil, men MK ser ret sjovt ud.
Gravatar

#12580 elwood 14 år siden

Deres slotmachine mode er mægtig muntert, før hver kamp udvælges der forskellige settings random, det kan f.eks. være at du ikke kan blocke attacks, eller du ingen arme har, eller du ikke kan hoppe osv. eller måske spilles der på hovedet, eller spejlvendt, der gir nogle ret anderledes kampe 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: