Er gået igang med Mortal Kombat 9. Damn det sparker røv! Kan, på det varmeste, anbefales til både fans af serien og newcomers. Uden tvivl det bedste MK spil siden Deception. Måske det bedste nogensinde.
Måske jeg skal give det en chance til uden arcade stick. For der gik det godt nok ikke særlig godt :D
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Btw, hvis man er member hos GiantBomb har de smidt indtil videre 3 behind the scenes op, omkring deres GOTY Award prodution, med hensyn til de fantastiske old school FMV's de lavede.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Efter og ha set GiantBombs Random Pc game afsnit, som denne gang handlede om Outcast, fik jeg lyst til og grave dette spil frem igen, så jeg har moret muig lidt med og rende rundt som den store Ulukai, mens jeg beundrede Voxel grafikken, ja den gang det kom ud i 1999 var det rigtig imponerende, at enginen så aldrig gik hen og blev den store succes, er så en hel anden snak, primært var det mest Delta Force serien og så spillet Outcast der brugte denne rent CPU drevet engine, så nej der var ingen 3D accelration og få.
Men damm da Outcast kom ud i sin tid, husker jeg bare hvor lang tid jeg brugte på at beundrer det satans vand i spillet, og da jeg fik min dart gun var der ikke et øje tørt.
Og musikken kan godt være spillet, måske ikke er så yndefuldt i dag, men musikken den holder satme stadigvæk.
[url=
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg havde ellers solgt min Command & Conquer-boks, The First Decade, men fandt soundtracket til "Generals" på Spotify og fik lyst til at spille det igen.
Er gået igang med Mortal Kombat 9. Damn det sparker røv! Kan, på det varmeste, anbefales til både fans af serien og newcomers. Uden tvivl det bedste MK spil siden Deception. Måske det bedste nogensinde.
Helt enig. MK9 rammer virkelig plet i forhold til at genskabe glæden man oprindeligt følte ved de første 2-3 MK spil. Det er samtidigt også, i mine øjne, et af de mest interessante beat'm up spil i denne generation (sammen med Street Fighter 4). Hvor Tekken og SoulCalibur desværre lader til at sidde lidt fast i deres efterhånden meget velkendte formel.
Endelig har jeg fået Halo CE anniversary editon, har kommet igenmen de 2 første missioner, det sku meget underholdne, og får nok spillet meget på de nye baner :)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
#12581 DarkLight 14 år siden
Måske jeg skal give det en chance til uden arcade stick. For der gik det godt nok ikke særlig godt :D
#12582 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#12583 elwood 14 år siden
Og Purist mode ohhh yeah....
Btw, hvis man er member hos GiantBomb har de smidt indtil videre 3 behind the scenes op, omkring deres GOTY Award prodution, med hensyn til de fantastiske old school FMV's de lavede.
#12584 elwood 14 år siden
#12585 elwood 14 år siden
Men damm da Outcast kom ud i sin tid, husker jeg bare hvor lang tid jeg brugte på at beundrer det satans vand i spillet, og da jeg fik min dart gun var der ikke et øje tørt.
Og musikken kan godt være spillet, måske ikke er så yndefuldt i dag, men musikken den holder satme stadigvæk.
[url=
#12586 Slettet Bruger [727655061] 14 år siden
Godt man kan finde den boks til 78 kr. :D
#12587 Høegh 14 år siden
Helt enig. MK9 rammer virkelig plet i forhold til at genskabe glæden man oprindeligt følte ved de første 2-3 MK spil.
Det er samtidigt også, i mine øjne, et af de mest interessante beat'm up spil i denne generation (sammen med Street Fighter 4). Hvor Tekken og SoulCalibur desværre lader til at sidde lidt fast i deres efterhånden meget velkendte formel.
#12588 Batsy 14 år siden
#12589 elwood 14 år siden
[url=]Ikke den i måske forventede, og dog...[/url]
#12590 elwood 14 år siden
Nåja og det er rykket fra Marts udgivelse til Maj.