Gravatar

#12641 colocho 14 år siden

Min gode mandlige Shepard mistede en del af besætningen i sin evige iver efter at gøre alt det rigtige.. Min smukke über-bitch Shepard reddede hele besætningen, med skumle hensigter, naturligvis ;-)
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#12642 Batsy 14 år siden

JannikAnd (12640) skrev:
Åh nej, Batsy, alle andre end Thane. Han er jo en samurai fra det ydre rum, en elegantier af rang! Og så minder hans stemme mig om Christopher Lambert!

Lambert synes jeg er en dårlig skuespiller, så i really dont care :D, oh he looked like a fish! a green fish!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#12643 elwood 14 år siden

Ingame Screens fra The Last of Us, not actual gameplayscreens.

Og igen er det Game Informer der får Scoopet som altid

Glæder mig til og se noget mere til gameplayet.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#12644 JannikAnd 14 år siden

elwood (12643) skrev:
Ingame Screens fra The Last of Us, not actual gameplayscreens.

Og igen er det Game Informer der får Scoopet som altid

Glæder mig til og se noget mere til gameplayet.
Lidt skuffet over, at man ikke kan spille som Ellie. Jeg havde gerne set, at de havde benyttet noget co-op og evt. noget karakterskifte. Men umiddelbart er hun udelukkende AI.
Gravatar

#12645 elwood 14 år siden

Hvis hun så bare er en god AI er det også fedt, jeg har stadigvæk svært ved og glemme Alyx Vance fra HL2, selv om det er mange år tilbage snart.

Gravatar

#12646 Takeshi_K 14 år siden

Det ser godt ud, men speaking of post-apocalyptic-cities... I Am Alive ser mere interessant ud. ND har jo sagt, at spillet er story-driven, så jeg gætter på, at det bliver noget restriktivt i forhold til den mere åbne I Am Alive.
Gravatar

#12647 elwood 14 år siden

Styringen i I Am Alive virker dog lidt stift i det, det som jeg har set fra det, og jeg vil egentlig også heller ha et historiedrevet spil fra deres side af (ND) da det klart er en af de ting som de mestrer, skal self. tjekke I Am Alive ud også, men tror ikke rigtig på det vil fange mig på samme måde.

Jeg er bare spændt på, hvordan The last of us skiller sig ud ren gameplay mæssigt, så det ikke "blot" ender som et Uncharted med nye karakter og miljø.

Jeg har nogle ide'er og tanker om det, men er stadigvæk spændt på og se gameplayet, men jeg har nu fuld tiltro til det nok skal indfri mine forventninger.
Gravatar

#12648 elwood 14 år siden

Dave fra GiantBomb får svar på alle sine PS Vita spørgsmål, på den mest intressante måde, mens han spiller Double Fine's Happy Action Theater Ps. deres TNT i går var bananans morsom med Iron Brigade's nye DLC.

Dave and the PS-Vita
Gravatar

#12649 Muldgraver 14 år siden

Andre som spiller "The Binding of Isaac"?

Jeg har endnu ikke formået at gennemføre spillet, men der kommer bedre og bedre runder, og de sidste baner er ganske intense. Fungerer godt som sådan et blot lidt mere end casual. Men men, nu må jeg hellere få læst det sidste til torsdagens lektion...
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#12650 elwood 14 år siden

Roguelike-genren har aldrig rigtig sagt mig så meget, det kun meget få af dem jeg spiller.

Skriv ny kommentar: