Gravatar

#12721 elwood 14 år siden

Det ser ud til at rygterne om at AC 3 skal foregå i Den Amerikanske Revolution's tiden er mere og mere bekræftet, hvis man skal gå udfra det her billede, som er blevet leaked, intet er dog bekræftet endnu, men damm det er da en fed tidsperiode hvertfald.

AC 3: The American Revolution ?

Og igen ser det ud til at Game Informer er dem som får scopet først, ligesom med alle andre store titler.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#12722 elwood 14 år siden

Så begynder reviews'ne til ThatGameCompany's Journey og dukke op, og ja det er igen et hit de har fået lavet, en kort, men visuel, og og stemningsmættet oplevelse. Præcis som med Flower

IGN review
Gravatar

#12723 colocho 14 år siden

#21 - Consider me intrigued :-)

Kunne være man skulle få set at få gennemført Revelations, men er lvl. 49 i Skyrim, så det er lidt svært at få lagt fra sig. Decisions Decisions...
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#12724 elwood 14 år siden

Hehe well du har indtil 30. Oktober til og få gennemført Revelations, så der er da lidt tid endnu 8-)

Gravatar

#12725 elwood 14 år siden

AC 3 Gamebox

Og der sku komme en stor Annocering her om få dage, om det så er AC 3 (tror jeg det er) eller en af de andre AC projekter de har gang i må tiden vise.
Gravatar

#12726 colocho 14 år siden

Ja det har du ret i, hæhæ :-) Ser fedt ud, glæder mig til at lege indianer!
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#12727 elwood 14 år siden

Hehe more mig en del over folks bekymring om at der ikke er nok høje bygninger fra den tid, til og kravle rundt på 8-)
Gravatar

#12728 colocho 14 år siden

Ja, mon ikk de kan finde en bygning eller to fra den tid der er høj nok? Nej, jeg er langt mere nysgerrig hvad træklatring angår..

Btw, en t-shirt det måske kan friste?
http://theyetee.com/
Gravatar

#12729 elwood 14 år siden

Gravatar

#12730 Zombi 14 år siden

Lidt screenshots fra "The Last of Us":
http://www.gametrailers.com/side-mission/2012/03/0...

Skriv ny kommentar: