Gravatar

#12711 misuma 14 år siden

Både PSP'en, 3DS'en, Kinect'en og andet små-gejl havde ikke den ønskede wauw-effekt for mit vedkommende, så det var med en vis skeptisk indstilling jeg fik Vita'en i mine småfede hænder.

Jeg er ikke skuffet. Slet ikke.

Jeg fik smidt min PS3 bruger på Vita'en ganske smertefrit og så kørte det bare derudaf.

Dejlig skærm, dejlig responsiv touch, menuen er vist en smagssag, men funker fint for mig, og så ligger V'en godt i hånden.

Demoer er hentet og afprøvet, og især Rayman Origin smeltede mit hjerte, wauw.

Browseren er so so, lidt sløv og hakkende, men for mig er det ikke en feature jeg kommer til at bruge så meget alligevel.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#12712 elwood 14 år siden

Tim Schafer og Ron Gilbert lavede en lille video 35 min ca. før hele Kickstarter projektet blev sat i værk, hvor de fortalte om hvad deres mål med projektet var dette var før de blev fuldstændig overrendt af doneringer, fra os der stadig sætter pris på et godt gammeldags Point and click adventure, så ja en del har ændret sig med budgettet, og ambitionerne er vokset.

Men nyd her to af de nok støreste inde for den klassiske adventure genre, hvor de snakker om alt fra puzzles, help systems, adventure genren i dag, og bare en masse intressante betragtninger omkring genren.

[url=]Tim Schafer and Ron Gilbert talks adventure games.[/url]
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#12713 Lord Beef Jerky 14 år siden

GT5... Vita... zzzzz... hvorfor spiller i ikke Catherine?! =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#12714 IK 14 år siden

Er gået i gang med Skyrim. Jeg har sgu svært ved at overskue alle de skills og det kæmpe univers. :)
Gravatar

#12715 elwood 14 år siden

#12713 Box puzzlene var ikke noget som fangede mig, og de er desværre nødvendige for at kunne nyde historien, som er den del som tiltaler mig mest.

Desuden har jeg fået Grim Fandango til og virke på min Pc, så.... I rest my case!
Gravatar

#12716 Lord Beef Jerky 14 år siden

#12715 Men du er da ellers gamer to the extreme.... du bør hylde originalitet og specielt at der endelig kommer et nyt puzzlespil på gaden! Men ja, Grim Fandango er naturligvis sublimt.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#12717 elwood 14 år siden

#12716 Bestemt, men ja de der block puzzles det var bare ikke lige mig, og så ryger lidt af fornøjelsen for mig desværre. Men kan være jeg ser på det senere ved lejlighed igen 8-)
Gravatar

#12718 Zombi 14 år siden

Så meget som jeg kan lide de to nye Batman spil, så må jeg ærligt indrømme, at det her ufærdige Bat-spil ser ret så interessant ud. Ret fed setting til et Batman spil, en skam at det aldrig blev til mere. Det er er lige før det her spils visuelle udtryk tiltaler mig mere end Arkham spillene:
http://games.ign.com/articles/121/1219538p1.html
Gravatar

#12719 Batsy 14 år siden

Zombi (12718) skrev:
Så meget som jeg kan lide de to nye Batman spil, så må jeg ærligt indrømme, at det her ufærdige Bat-spil ser ret så interessant ud. Ret fed setting til et Batman spil, en skam at det aldrig blev til mere. Det er er lige før det her spils visuelle udtryk tiltaler mig mere end Arkham spillene:
http://games.ign.com/articles/121/1219538p1.html

Jeg vil gerne have set det spil set dagens lys, men håber inderligt der kommer mere batman spil.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#12720 Slettet Bruger [727655061] 14 år siden

Jeg har lige set en video om SSX... jeg vil have det spil SÅÅÅÅÅ meget. :D

Skriv ny kommentar: