Gravatar

#12761 Muldgraver 14 år siden

utyske (12756) skrev:
Alene den automatiske backup af ens savegames er pengene værd i min bog. Jeg fik også først Live Gold til min Xbox 360, da den feature blev introduceret dertil.

Alt andet kan man downloade på ny, men ens savegames er sgu guld værd. :)

Jeg tror ikke lige den funktion ville kunne gøre det for mig, men jeg kan nu godt se, det er en ret god funktion at have. Hvis man nu stopper sit abonnement, ryger ens backups så?

Er der andre fordele? Den med tidligere adgang til spil betyder heller ikke så meget for mig.
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#12762 elwood 14 år siden

Det ikke meget vi får se, ganske som forventet en CGI trailer der annocere spillet, men tree climbing og wilderness er vidst temmelig sikkert bekræftet, men damm jeg er vild med den nye setting.

[url=]AC 3 The Tree Climber 8-)[/url]
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#12763 elwood 14 år siden

Læs mere om gameplayet her.

Lyder til at de går all in igen, I like what I'm Reading 8-)

Hel ny engine til spillet.
Gravatar

#12764 elwood 14 år siden

Og vi skal lige på sprog kursus, for at ku udtale vores nye Assasin

Ratohnhaké:ton

Udtales: Ra-doon-ha-gay-doo

Men ja jeg skal vidst lige først høre en fra Ubisoft eller i spillet sige hans navn, før jeg fanger det 8-)
Gravatar

#12765 elwood 14 år siden

-There is a new sprinting system also, so you can hold the button to instantly turn around and start fleeing from combat. They also let you kill people while still moving so you can keep chasing a target. They kind of imply you can even leap off of them after you kill them, though I'm not sure if that makes you faster or just doesn't impede your movement.

Lyder fedt nok, men jeg er nu mest spændt på og se det nye animations system, det var Game informer ret begejstret for, de siger ingen reuse af animationer.

Nåja men resten kan læses i linket som sagt.
Gravatar

#12766 elwood 14 år siden

Mass Effect 3 får fine reviews no surprise

GiantBomb er enig, men siger også at det primært er for folk der har spillet de andre spil, og vil se, hvordan det slutter, selv om Bioware igen laver deres choice ting i starten, så er der sket alt for meget i ME 2 til newcommers vil få så meget ud af det.
Mass Effect 3
Gravatar

#12767 JannikAnd 14 år siden

elwood (12766) skrev:
Mass Effect 3 får fine reviews no surprise

GiantBomb er enig, men siger også at det primært er for folk der har spillet de andre spil, og vil se, hvordan det slutter, selv om Bioware igen laver deres choice ting i starten, så er der sket alt for meget i ME 2 til newcommers vil få så meget ud af det.
Mass Effect 3
Skulle lige til at linke! For Silvan jeg glæder mig til afslutningen på verdens bedste trilogi. Collector's (høhø) Edition er naturligvis forudbestilt...
Gravatar

#12768 elwood 14 år siden

I'm Commander Sheppard and I aprove this message
Gravatar

#12769 JannikAnd 14 år siden

Game Reactor smider en topkarakter efter Mass Effect 3: http://www.gamereactor.dk/anmeldelser/98221/Mass+E...
Gravatar

#12770 JannikAnd 14 år siden

elwood (12768) skrev:
I'm Commander Sheppard and I aprove this message
I'm Commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.

Skriv ny kommentar: