Hehe ja der blev lavet mange meme's udfra den sætning, med visse modifikationer.
Sjovt og læser at GiantBomb ikke var hel tilfreds med afslutningen men Gamereactor var, men ja det jo som med film, folk har forskellige meninger om det, begge er dog enige om det er et godt spil.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg er mest spændt på, hvor betydningsfulde ens unikke valg fra de første to kapitler ender med at blive i sidste ende. Men det kan vi jo snakke videre om om et par uger :)
Par uger, damm så tror jeg det blit Johan du snakker med, jeg tager mig alt for god tid, når det kommer til Mass Effect spillene.
Really!? Jeg synes, jeg er langsom. Jeg vil netop give mig god tid - og så skal jeg ha Platin i denne bad boy! Jeg overvejer dog at udskyde spillet, til mine nye surround højtalere ankommer. Men det blir sgu lidt af en test, når jeg modtager spillet om et par dage...
The Insider (12774) skrev:
Can't. Frickin'. Wait. Jeg er så lykkelig over, at kæresten skal hænge ud med en veninde HELE den kommende weekend. Timingen kunne ikke være bedre.
Jeg er lykkelig over min kæreste er lige så grebet af Mass Effect, som jeg er :)
Jeg får helt sikkert kværnet ME3 forholdsvis hurtigt, men ikke hvis vi tæller timer. Sidst tog jeg alle side quests og hele main quest i ME2 på én weekend, men jeg spillede også 16-17 timer om dagen. Ser frem til at gentage succesen i denne weekend!
Jeg får helt sikkert kværnet ME3 forholdsvis hurtigt, men ikke hvis vi tæller timer. Sidst tog jeg alle side quests og hele main quest i ME2 på én weekend, men jeg spillede også 16-17 timer om dagen. Ser frem til at gentage succesen i denne weekend!
Jeg brugte 60 timer på at klare alle missioner og side quests, så du er sgu stadig hurtigere end mig. Men jeg brugte også mange timer på Normandy i hyggens tegn. Måske netop derfor, jeg har bestilt Collector's Edition - hvem kan stå for den lille eksklusive hund ombord på Normandy i ME3 CE???
#12778, haha, fedt :-) Men du gamede det måske også på PS3, hvor alle DLC'erne allerede var integreret? Beklager min uvidenhed, hvis du allerede har sagt, at du spiller det på 360'eren :-)
#12778, haha, fedt :-) Men du gamede det måske også på PS3, hvor alle DLC'erne allerede var integreret? Beklager min uvidenhed, hvis du allerede har sagt, at du spiller det på 360'eren :-)
Ingen uvidenhed dér, du husker rigtigt. Alle historieudvidende DLC'er er inkluderet, så ja spillet er længere på PS3 :)
#12771 elwood 14 år siden
Sjovt og læser at GiantBomb ikke var hel tilfreds med afslutningen men Gamereactor var, men ja det jo som med film, folk har forskellige meninger om det, begge er dog enige om det er et godt spil.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#12772 JannikAnd 14 år siden
#12773 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#12774 The Insider 14 år siden
#12775 JannikAnd 14 år siden
#12776 Slettet Bruger [727655061] 14 år siden
Til gengæld får det nok bagsæde i et par dage, fordi jeg fik Twisted Metal med posten her til morgen og lige har bestilt SSX. :D :D
#12777 The Insider 14 år siden
#12778 JannikAnd 14 år siden
#12779 The Insider 14 år siden
#12780 JannikAnd 14 år siden