#12839 Easy now... red ring of death påvirker da ikke dine save games. Anyway... hvis du har forudbestilt eller køber dit Mass Effect hos Gamestop er der et fint tilbud på en ny, og du kan også bytte dine gamle ødelagte konsol ind for lidt småpenge. Bedre end at smide den.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#12842, så mine savegames burde være a-okay? Jeg er naturligvis bare nervøs, da jeg skal til at starte ME3 og frygter, at alt mit progress fra de første to spil er røget. Det fede er selvfølgelig, at de nye 360-konsoller ikke er kompatible med de gamle harddiske. Så nu skal jeg til Silvan og købe nogle mirkoskopiske skruetrækkere, så jeg kan gøre harddisken slim-kompatibel. Skal nok gå galt! Suk.....
#12843 Det er yderst sjældent at red ring påvirker harddisken, så bare rolig. Få fat i et transfer cable og overfør den game harddisk til den nye, og vær rigtig glad for, at du nu får en mindre larmende, mindre og alt i alt bedre maskine end den sidste.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#12844, oh yes, altid noget :-) Selvom støjen pudsigt nok aldrig har generet mig meget... men jeg er også en sucker for aaaaalt for høj volumen!
#12845, transfer cable er bedre end at rode med skruetrækkere? Har fundet et par letforståelige youtube-videoer, der forklarer processen, men det er selvfølgelig altid en anelse skræmmende... hvordan foregår overførelsen via kabel? Kan den bare hookes op til disken direkte fra en ny Slim?
Ja, dine save games burde være okay - hvis du vel at mærke får den repareret. Jeg sendte min til rep. men fik tilsendt en ny, så jeg var back to scratch. Jeg valgte dog ikke at brokke mig, da garantien officielt var udløbet.
#12847, min garanti er for længst røget, da maskinen blev købt i 2007, vistnok... Men burde alle mine save games ikke ligge på harddisken? Jeg prøver at købe det der transfer-kabel i morgen sammen med en ny 360-Slim. Dårlig timing, når der også skal betales tilbage i SKAT :-/
#12849, aweesooooomme! Så bør det hele kunne klares i weekenden :-) Hvis altså min Shepard ikke er definitivt død :-( Arrrrrghhh! Usikkerheden er ULIDELIG!!
#12841 Zombi 14 år siden
#12842 Lord Beef Jerky 14 år siden
#12843 The Insider 14 år siden
#12844 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#12845 Lord Beef Jerky 14 år siden
#12846 The Insider 14 år siden
#12845, transfer cable er bedre end at rode med skruetrækkere? Har fundet et par letforståelige youtube-videoer, der forklarer processen, men det er selvfølgelig altid en anelse skræmmende... hvordan foregår overførelsen via kabel? Kan den bare hookes op til disken direkte fra en ny Slim?
#12847 JannikAnd 14 år siden
Ja, dine save games burde være okay - hvis du vel at mærke får den repareret. Jeg sendte min til rep. men fik tilsendt en ny, så jeg var back to scratch. Jeg valgte dog ikke at brokke mig, da garantien officielt var udløbet.
Hvornår er din maskine købt???
#12848 The Insider 14 år siden
#12849 elwood 14 år siden
Jeff Gerstmann fra GiantBomb klare det på 30 timer, med alt gennemført inklusiv sidequest 8-)
Så ja 72 timer sku du nok ku nå det på.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#12850 The Insider 14 år siden