Brug et transfer kabel. Det er super nemt. Bare plug din nye xbox til kablet i den ene ende og den gamle hdd i den anden.
...
Mht BF3 vs MW3, så har jeg nu konverteret til BF skaren. Jeg spillede BF1942, BF Vietnam og BF2 (en smule) på netcafeer for mange år siden, men røg med på CoD:MW bølgen, da det udkom. Jeg var helt pjattet med MW, MW2 og Black Ops og havde derfor ikke interesse i hverken Bad Company 1 eller 2. Jeg købte BF3 fordi det så flot ud og fordi jeg følte at jeg manglede noget nyt at spille. I starten brød jeg mig ikke så meget om det, men jeg vænnede mig lidt efter lidt til at spille mere sammen med mit team og blev stille forelsket i det. Nu er det det eneste jeg spiller... også selvom jeg har MW3 stående på hylden (som er noget møg).
GDC er fuldt i gang as we speak, og den visionære David Cages viste i aftes en tech demo på deres nye engine de har bygget videre på siden Heavy Rain
De benytter samme tech eller noget meget ligene L.A. Noire's dog hedder det her Performance capture, så det ikke den præcis samme tech, men resultatet er det samme.
David Cage har igen som med The Cast fra 2005 skrevet en lille historie der knytter det hele sammen, men det er ikke noget fra deres nye projekt, igen det er selvstændigt koncept ligesom med The Cast.
#12851, super! Jeg håber, at en butik i downtown Kbh ligger inde med et kabel i morgen :-) Ellers er jeg nærmest så utålmodig (især hvis jeg får ME3 med posten allerede i morgen), at jeg er fristet til at ty til skruetrækker og afmontere den gamle harddisks ydre dele, så den kan indsættes i en slim.
Så har jeg gennemført Journey igen. Denne gang mødte jeg 3 på min rejse hvilket var med til at gøre oplevelsen en anden. Gik også mere på opdagelse og fandt easter eggs til Flow og Flower :)
#12852 Det ser i hvert fald spændende ud. Super imponerende tech demo, hvis spillet virkelig kommer til at se sådan ud og være i stand til at frembringe så nuanceret ansigtsmimik, når du faktisk spiller det, ja så... damn!
Næsten en skam at den lille tech demo faktisk ikke er spillets historie, da det ville være et virkelig spændende emne for et spil.
Der var dog enkelte steder, hvor jeg ikke synes mundbevægelserne passede, og det undre mig lidt da det i følge interviewet sku være performance capture, som jo er direkte optagelse af skuespillerne, så vidt jeg forstod, det er vel næsten det samme som L.A. Noires motion scan.
Men igen det kan ha været da Kara skifter over til andre sprog at filmen knækkker lidt, men udover det så imponerende ja.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Harddisken er ikke svær at pille ud af detdér famøse kabinet til den gamle Xbox. Det er bare en standard SATA-disk der sidder deri og hvis du ikke skal genbruge disken, behøver du ikke at være så forsigtig med det. :)
Det er ikke så længe siden, jeg selv gjorde det, da jeg havde en harddisk på lager, jeg alligevel ikke skulle bruge til noget.
#12857, okey dokey. Tager ud på Fisketorvet, når de åbner... Hvis ingen butik har et transfer-kabel, må jeg hoppe i Silvan og kigge på skruetrækkere :-)
På nær IGN, så har spillet faktisk fået en bedre modtagelse end jeg havde troet det ville. Det har bestemt sine fejl og mangler, som jeg kan forstå udfra anmeldelserne.
Men spillets setting og rå upolerede skildring af mennesker, der vil slå ihjel for at leve og gøre andre grusomme ting, synes jeg er tusind gange mere spændende end de fleste pæne AAA titler der udkommer for tiden.
#12851 Corgan 14 år siden
Brug et transfer kabel. Det er super nemt. Bare plug din nye xbox til kablet i den ene ende og den gamle hdd i den anden.
...
Mht BF3 vs MW3, så har jeg nu konverteret til BF skaren. Jeg spillede BF1942, BF Vietnam og BF2 (en smule) på netcafeer for mange år siden, men røg med på CoD:MW bølgen, da det udkom. Jeg var helt pjattet med MW, MW2 og Black Ops og havde derfor ikke interesse i hverken Bad Company 1 eller 2.
Jeg købte BF3 fordi det så flot ud og fordi jeg følte at jeg manglede noget nyt at spille. I starten brød jeg mig ikke så meget om det, men jeg vænnede mig lidt efter lidt til at spille mere sammen med mit team og blev stille forelsket i det. Nu er det det eneste jeg spiller... også selvom jeg har MW3 stående på hylden (som er noget møg).
#12852 elwood 14 år siden
De benytter samme tech eller noget meget ligene L.A. Noire's dog hedder det her Performance capture, så det ikke den præcis samme tech, men resultatet er det samme.
David Cage har igen som med The Cast fra 2005 skrevet en lille historie der knytter det hele sammen, men det er ikke noget fra deres nye projekt, igen det er selvstændigt koncept ligesom med The Cast.
Part 1 Tech demo
Part 2 The interview
Blir spændende og se, hvad deres nye projekt går ud på 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#12853 The Insider 14 år siden
#12854 MoH 14 år siden
#12855 Zombi 14 år siden
Næsten en skam at den lille tech demo faktisk ikke er spillets historie, da det ville være et virkelig spændende emne for et spil.
#12856 elwood 14 år siden
Men igen det kan ha været da Kara skifter over til andre sprog at filmen knækkker lidt, men udover det så imponerende ja.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#12857 Slettet Bruger [727655061] 14 år siden
Det er ikke så længe siden, jeg selv gjorde det, da jeg havde en harddisk på lager, jeg alligevel ikke skulle bruge til noget.
#12858 The Insider 14 år siden
#12859 Zombi 14 år siden
http://www.gametrailers.com/video/review-i-am-aliv...
På nær IGN, så har spillet faktisk fået en bedre modtagelse end jeg havde troet det ville. Det har bestemt sine fejl og mangler, som jeg kan forstå udfra anmeldelserne.
Men spillets setting og rå upolerede skildring af mennesker, der vil slå ihjel for at leve og gøre andre grusomme ting, synes jeg er tusind gange mere spændende end de fleste pæne AAA titler der udkommer for tiden.
#12860 McPeter 14 år siden
http://battlefieldo.com/threads/dice-3-new-dlc-exp...