Sidder og spiller end war demo på min 360'er er du så færdig det der voice command fungere bare!
Jeg holder blot RT inde på min 360 controller og siger siger bare Unit 1 move to foxtrot og slipper RT igen og så bevæger de sig derhen.
Vil jeg se hvad mit min tank gruppe 2 ser, siger jeg bare unit 2 camera, og så skifter den til unit 2.
Man starter blot med og sige unit 1, 2 eller 3 f.eks. og så åbner den valgmulighederne op for en, så man i starten bare roligt kan sige unit 1, og så se hvad muligheder den har, når man så har lært de forskellige ting, fyre man bare kommandoer af i salver til ens unit og de forstår dem sku.
de sku en meget fed fornemmelse og sidde og kommandere med sin stemme 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Apropos, er der nogen der kan forklare hvad "Chroma upsampling" er..? Det er en ny feature der var med i updaten omkring video. En eller anden forbedring, men kan ikke rigtigt finde noget info om det..
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Under afspilning af BD (BDAV) og DVD vælges en teknik, der kaldes “chroma upsampling”, nu automatisk ud fra bevægelsen af genstande i videoindholdet, og den anvendes derefter til at forbedre billeder i indholdet.
please note that the new "Chroma Upsampling" video option applies to BDAV content -- i.e., stuff you create yourself and burn to a BD-R disc for example. It does NOT apply to commercial Blu-Ray discs since they are authored in the BDMV format.
Lyder som om det er på dvd området man måske kan vinde lidt her.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1281 elwood 16 år siden
oh well bette than nothing but still, need custom playlist mulighed 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1282 elwood 16 år siden
Dead Space 9.0 xbox360 udgave, men jeg tror ikke der er den hel store forskel.
Saints Row 2 8.0 også Xbox360, men igen nok ik den store forskel.
#1283 elwood 16 år siden
Jeg holder blot RT inde på min 360 controller og siger siger bare Unit 1 move to foxtrot og slipper RT igen og så bevæger de sig derhen.
Vil jeg se hvad mit min tank gruppe 2 ser, siger jeg bare unit 2 camera, og så skifter den til unit 2.
Man starter blot med og sige unit 1, 2 eller 3 f.eks. og så åbner den valgmulighederne op for en, så man i starten bare roligt kan sige unit 1, og så se hvad muligheder den har, når man så har lært de forskellige ting, fyre man bare kommandoer af i salver til ens unit og de forstår dem sku.
de sku en meget fed fornemmelse og sidde og kommandere med sin stemme 8-)
#1284 Bony 16 år siden
#1285 HeavyClaus 16 år siden
Tryk trekant på Accunt management og tryk "sign out" :)
#1286 Bony 16 år siden
Den nye update er da for åndsvag. Hvorfor fanden har de flyttet muligheden for at kunne logge sin bruger af?! DUMT!
Hmm, nej. Jeg kan ikke redde den. Pinligt. :)
Tak for hjælpen HC..
#1287 elwood 16 år siden
hmm diden't work oh well worth the try 8-)
#1288 HeavyClaus 16 år siden
Hehe, jeg studsede også lidt over den ikke var hvor den skulle være. Lidt fjollet - tilgengæld er der nogle andre lækre ting i opdateringen :)
#1289 Bony 16 år siden
#1290 elwood 16 år siden
Under afspilning af BD (BDAV) og DVD vælges en teknik, der kaldes “chroma upsampling”, nu automatisk ud fra bevægelsen af genstande i videoindholdet, og den anvendes derefter til at forbedre billeder i indholdet.
please note that the new "Chroma Upsampling" video option applies to BDAV content -- i.e., stuff you create yourself and burn to a BD-R disc for example. It does NOT apply to commercial Blu-Ray discs since they are authored in the BDMV format.
Lyder som om det er på dvd området man måske kan vinde lidt her.