Jeg har en ekstern harddisk med plads til 500 gb, hvoraf 400 gb er brugt. På min computer er der kun 50 gb ledig plads, og jeg har ikke andre eksterne harddiske. Hvordan formatterer jeg min eksterne harddisk om, uden jeg får slettet mit indhold på den? Så vidt jeg ved er dette umuligt, men hvor skal jeg midlertidigt gøre af indholdet på den?
#12921, hvis du havde tiljublet Chelsea fra kampens start, og Chelsea gik videre efter kampen i dag, havde jeg sendt dig en 500gb harddisk gratis. Har faktisk én i overskud.
#12921, hvis du havde tiljublet Chelsea fra kampens start, og Chelsea gik videre efter kampen i dag, havde jeg sendt dig en 500gb harddisk gratis. Har faktisk én i overskud.
KOM SÅ CHELSEA. DROGBA, JEG VIL FØDE DINE SMÅ NEGERBØRN! OG TORRES VAR ET GENIALT INDKØB!
Det kræver jo lige vi har de rigtige folk, eks bullfrogger f.eks. Jeg vil ikke støtte hvad som helst af de her ting, men Double fine har jeg stor forhåbning til da det er to af de helt store herre indefor Adventure genren, så jeg er spændt på og se om de kan gøre det igen 8-)
Blir spændende og følge processen.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg har det mærkeligt med at skulle støtte spil med penge, når folk sulter og dør af det. Ikke ensbetydende med at man aldrig kan købe noget som helst i livet, for det gør jeg. Men så skulle der også være noget med, at man fik spillet billigere eller gratis, når det så blev færdigudviklet, så man ikke brugte dobbelt så mange penge på et spil. Så hellere vente til, at spillet bliver lavet og så give halvdelen til velgørenhed. Eller pizza.
The finished game in all of its awesome glory DRM free on PC, Mac, and Linux, or via Steam for PC and Mac, exclusive access to the Beta on Steam, access to the video series, and access the private discussion community.
Shoe on head, shoe on head!
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#12921 MMB 14 år siden
Jeg har en ekstern harddisk med plads til 500 gb, hvoraf 400 gb er brugt. På min computer er der kun 50 gb ledig plads, og jeg har ikke andre eksterne harddiske. Hvordan formatterer jeg min eksterne harddisk om, uden jeg får slettet mit indhold på den? Så vidt jeg ved er dette umuligt, men hvor skal jeg midlertidigt gøre af indholdet på den?
#12922 The Insider 14 år siden
#12923 MMB 14 år siden
KOM SÅ CHELSEA. DROGBA, JEG VIL FØDE DINE SMÅ NEGERBØRN! OG TORRES VAR ET GENIALT INDKØB!
#12924 The Insider 14 år siden
#12925 MMB 14 år siden
#12926 Slettet Bruger [727655061] 14 år siden
Så ramte de sgu målet og der er stadig 33 dage endnu. Kickstarter er åbenbart stedet at gå hen, hvis folk kræver oldschool-spil.
Gad vide om vi så kan få et rigtigt Syndicate-spil.
#12927 elwood 14 år siden
Blir spændende og følge processen.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#12928 Lord Beef Jerky 14 år siden
#12929 the_paki_don 14 år siden
Men så skulle der også være noget med, at man fik spillet billigere eller gratis, når det så blev færdigudviklet, så man ikke brugte dobbelt så mange penge på et spil. Så hellere vente til, at spillet bliver lavet og så give halvdelen til velgørenhed. Eller pizza.
#12930 elwood 14 år siden
The finished game in all of its awesome glory DRM free on PC, Mac, and Linux, or via Steam for PC and Mac, exclusive access to the Beta on Steam, access to the video series, and access the private discussion community.
Shoe on head, shoe on head!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"