Gravatar

#12931 the_paki_don 14 år siden

Ja, så er det okay.
Gravatar

#12932 Slettet Bruger [727655061] 14 år siden

Præcis hvad elwood skriver - man vælger selv hvor meget man vil smide på, men 15 dollars giver spillet. Jeg har selv smidt 30 dollars efter både Wasteland 2 og Double Fines spil, da jeg gerne vil have soundtracket med.
Gravatar

#12933 McPeter 14 år siden

Et spil-værktøj til at lave spil og let kunne modificere variabler. Ser umiddelbart meget smart ud. :-)
http://www.break.com/index/smart-video-game-design...
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#12934 elwood 14 år siden

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#12935 MMB 14 år siden

elwood (12934) skrev:
15. Maj kommer ham der Diablo på besøg for 3. gang

Læse det godt, og det bliver AWESOME!
Gravatar

#12936 elwood 14 år siden

Et andet spil der også kommer ud den dag er Max Payne 3, damm jeg glæder mig til det også.

Damm! ser fedt ud gameplay og det visuelle, og historie fortællingen

Blir godt og hilse på en god "ven" igen.
Gravatar

#12937 sluppermand 14 år siden

Har endelig taget mig sammen og købt ME3. Når kæresten tager væk i næste uge, skal universet reddes. Damn jeg glæder mig.
Never trust a cop in a raincoat
Gravatar

#12938 TP-DK 14 år siden

Tror i der er nogen chance for at der bliver udgivet samlet boks med alle tre Mass Effect spil til PS3?

Jeg har ikke spillet nogen af dem så det kunne være lækkert med sådan en boks, men er der ikke noget med at den første er Xbox eksklusiv?
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Gravatar

#12939 elwood 14 år siden

Den første har Microsoft rettighederne, til så det er udelukket.
Gravatar

#12940 elwood 14 år siden

Der sker ting og sager på Whiskeymedia.

Tested.com's er jeg ganske vild med.
Tested udvider deres område, og skal blandt andet også arbejde sammen med mythbusters, som vil skrive på tested side også.

GiantBombs kan ikke se en video endnu, som de skriver på siden, men det lyder til at GiantBomb teamer op med Gamespot på en måde, så de får større budget og dermed råd til mere, Gamespot er stedet hvor stortset alle fra Giantbomb kommer fra, med undtagelse af Patrick som er fra det tidligere 1up.

Jeg ved ikke rigtig, hvad jeg synes om den ehr nyhed, men skal lige ha set video'en når den er oppe.

Men ja det var jo her Jeff Gerstmann blev fyret fra på grund af hans Kane and Lynch review, som er den mest sandsynlige grund, men så vidt jeg kan læse, så vil man få mee og høre om grunden senere, de er på vej over til Gamespot's kontorer.

Så ja Tested delen kan sikkert gå hen og blive sjov nok, den anden nyhed skal jeg lige høre mere om før jeg har armene i vejret.

Skriv ny kommentar: