Har lige købt Crackdown 2, har spillet det lidt og det indtil videre ret spas, men regner ikke med at spille det særlig meget efter jeg færdig med Main historien.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Så har jeg fået gennemført Mass Effect 3, og man oh man, what a ride! Tror lige jeg skal have mig en aften pilsner for lige at komme ned på jorden igen. Det har simpelthen efterladt mig med alt for mange indtryk til at kunne komme med en decent anmeldelse. Det må blive i morgen. Et ord vil jeg dog efterlade jer med i aften: Damn!
De har fået en fantastisk ny intro plus en masse herlige lydeffekter. Jeg begik den fejl, og er vel egentlig stadig i gang med det, at høre podcasten midt i kantinen. Så jeg måtte virkelig kæmpe for at ikke at bryde ud i et mindre grineflip, folk sender en underlige blikke når sådan noget sker.
#12961 JannikAnd 14 år siden
#12962 MMB 14 år siden
#12963 Muldgraver 14 år siden
#12964 Muldgraver 14 år siden
#12965 Batsy 14 år siden
#12966 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#12967 MMB 14 år siden
#12968 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#12969 sluppermand 14 år siden
Så må i selv fortolke ;)
#12970 Zombi 14 år siden
http://www.giantbomb.com/podcast/
De har fået en fantastisk ny intro plus en masse herlige lydeffekter. Jeg begik den fejl, og er vel egentlig stadig i gang med det, at høre podcasten midt i kantinen. Så jeg måtte virkelig kæmpe for at ikke at bryde ud i et mindre grineflip, folk sender en underlige blikke når sådan noget sker.