#12949, okey dokey, er ganske enig med dine betragtninger, så jeg glæder mig til at høre, hvordan du har det, når spillet er færdiggjort :-) Og ja, spøjst at Javis (part prothean, part jamaican, all bad ass) netop blot er DLC. Eller, det var han jo så ikke - du har godt hørt, at han faktisk ER med på installationsdisken, selvom EA påstod, at han slet ikke ville være klar til final release? Og det forstår jeg ikke...
I nat mistede jeg Mordin i forsøget på at kurere genophage, og dernæst røg Thane under militærkuppet på Citadel. Det gjorde sgu nas!
Nej, det var jeg udmærket klar over. Jeg var dog glad for, at gode gamle Grunt også tog en for holdet - og tog røven på alt og alle med en kærkommen tilbagekomst indsølet i rachni gylle :)
Er der nogen, der kan fortælle mig, om Diablo 3 udkommer til PS3? Havde egentlig forventet, at det var PC eksklusivt, men der er vist flere "meninger" rundt omkring.
Jeg har ingen "beviser", men efter hvad jeg har læst og hørt om ændringen af UI'et i spillet og andre ændringer, tyder meget på, at der kommer en konsol-udgivelse.
#12951 JannikAnd 14 år siden
#12952 The Insider 14 år siden
#12953 JannikAnd 14 år siden
#12954 The Insider 14 år siden
#12955 elwood 14 år siden
Hold især øje med Todd Howard som virker meget skeptisk over for det hele 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#12956 MMB 14 år siden
#12957 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#12958 MMB 14 år siden
Hehe, I know. :) Men skal lige have tilsendt koden først... Damn!
#12959 JannikAnd 14 år siden
#12960 Slettet Bruger [727655061] 14 år siden