Gravatar

#12951 JannikAnd 14 år siden

The Insider (12950) skrev:
#12949, okey dokey, er ganske enig med dine betragtninger, så jeg glæder mig til at høre, hvordan du har det, når spillet er færdiggjort :-) Og ja, spøjst at Javis (part prothean, part jamaican, all bad ass) netop blot er DLC. Eller, det var han jo så ikke - du har godt hørt, at han faktisk ER med på installationsdisken, selvom EA påstod, at han slet ikke ville være klar til final release? Og det forstår jeg ikke...
I nat mistede jeg Mordin i forsøget på at kurere genophage, og dernæst røg Thane under militærkuppet på Citadel. Det gjorde sgu nas!
Gravatar

#12952 The Insider 14 år siden

#12951,
Ja, du kan ikke gøre noget ved de dødsfald. De to momenter er også meget godt eksekveret. Andre... not so much.
War. War never changes.
Gravatar

#12953 JannikAnd 14 år siden

#12952,

Nej, det var jeg udmærket klar over. Jeg var dog glad for, at gode gamle Grunt også tog en for holdet - og tog røven på alt og alle med en kærkommen tilbagekomst indsølet i rachni gylle :)

Gravatar

#12954 The Insider 14 år siden

#12953, yeah, det var en fed overraskelse :-)
War. War never changes.
Gravatar

#12955 elwood 14 år siden

Stephen Totilo spiller Tic Tac Toe med spiludvikler

Hold især øje med Todd Howard som virker meget skeptisk over for det hele 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#12956 MMB 14 år siden

Har fandme vundet en DIABLO 3 BETA KEY! YEEEAAAH!
Gravatar

#12957 elwood 14 år siden

Skynd dig og få den brugt før spillet kommer ud!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#12958 MMB 14 år siden

Hehe, I know. :) Men skal lige have tilsendt koden først... Damn!
Gravatar

#12959 JannikAnd 14 år siden

Er der nogen, der kan fortælle mig, om Diablo 3 udkommer til PS3? Havde egentlig forventet, at det var PC eksklusivt, men der er vist flere "meninger" rundt omkring.
Gravatar

#12960 Slettet Bruger [727655061] 14 år siden

Jeg har ingen "beviser", men efter hvad jeg har læst og hørt om ændringen af UI'et i spillet og andre ændringer, tyder meget på, at der kommer en konsol-udgivelse.

Skriv ny kommentar: