Så har jeg fået Mass Effect 3, og indtil videre holder historien, og lige et spørgsmål hvor mange missioner er der i hovedmissionen? Får nogle gange er jeg i tvivl hvad er side historie og hvad er Hoved :P
Men er kommet til der hvor Jeg redder en tatarian sqaud, og skal nu finde en bombe på samme planet
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Hovedhistorien er missionerne, der kaldes "Priority: titel". Derudover er der en håndfuld alliance missioner, der (vist nok) også er obligatoriske. Det er dem, der hedder "N7: titel". Men du skal da klare samtlige sidemissioner, ligegyldig hvor ubetydelige de forekommer. Det er da i afkrogene, at Mass Effect hæver niveauet :)
Hovedhistorien er missionerne, der kaldes "Priority: titel". Derudover er der en håndfuld alliance missioner, der (vist nok) også er obligatoriske. Det er dem, der hedder "N7: titel". Men du skal da klare samtlige sidemissioner, ligegyldig hvor ubetydelige de forekommer. Det er da i afkrogene, at Mass Effect hæver niveauet :)
Self, skulle bare være sikker men synes ikke rigtig jeg ser de der "priority" og de når jeg vælger tingene, men måske har jeg ikke kigget nok.
Jeg husker det ikke præcist, men jeg kan se, at du er forholdsvis tidligt i spillet, så jeg formoder, at du snart får ro på gemytterne og overblik over de mange missioner.
Jeg husker det ikke præcist, men jeg kan se, at du er forholdsvis tidligt i spillet, så jeg formoder, at du snart får ro på gemytterne og overblik over de mange missioner.
Gør jeg nok os, skulle bare have et headsup så jeg ikke bliver ved med kun at bade i side missioner :P, men det vigtigste er at Garrus er med mig! :D
Og det kan klart anbefales at man gennemspiller Journey i ét træk (afsæt 2-3 timer til det). Sluk for lyset. Skru op for lyden. Det er en fantastisk oplevelse.
Peter Molyneux er en kendt britisk spildesigner, et af hans kendetegn er hans til tider meget ambitiøse spil ide'er manden kan tryllebinde en hel sal, blot ved og fortælle om en idé og ja på det sidste med hans spil, har han ikke rigtig kunne indfri alt det han har udtænkt.
Men hans idé'er høre man stadigvæk fra ham, og for stk. tid siden var der en som oprettede en falsk twitter account, Peter Molydeux, hvorpå han twitter om hans talrige spil ide'er fælles for dem er at de er ret langt ude, men i hel klassisk stil med noget som Peter Molyneux kunne finde på og sige.
I 2012 Sidder Patrick Klepek fra GiantBomb og en spildesigner fra Double Fine og snakker om den her twitter account, og på et tidspunkt, begynder de og snakker om at det ku være morsomt, hvis nogen lavede en såkaldt game jam med inspiration fra den falske twitter account.
Og ja det er så gået hen og blevet en realitet nu her, hvor både de hel store firmaer havde folk ude, og self. også de mindre udvikler mødtes rundt om i i verden for at lave den her game Jam den 30. Marts til den 1. april, hvor inspirationen skulle tages fra et af de talrige twitter post Peter Molydeux har skrevet.
Der er kommet mange obskøre fantasifulde spil ud af det, som der kan ses inde på den officielle side.
Spil som jeg gerne vil leve mig ind i, gør jeg det ved, sådan kan man også sige det så, jeg menr blot at det med og sluk lys og skru op ikke er en unik ting for Journey eller andre spil, det er noget man som regel gør, når man vil leve sig ind i et spil.
Bare spørg Johan når han spiller Mass Effect
Johan "støjer den gamle xbox? det kan jeg ikke høre på grund af lyden kabooom!"
8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13021 Batsy 14 år siden
#13022 JannikAnd 14 år siden
#13023 Batsy 14 år siden
Self, skulle bare være sikker men synes ikke rigtig jeg ser de der "priority" og de når jeg vælger tingene, men måske har jeg ikke kigget nok.
#13024 JannikAnd 14 år siden
#13025 Batsy 14 år siden
Gør jeg nok os, skulle bare have et headsup så jeg ikke bliver ved med kun at bade i side missioner :P, men det vigtigste er at Garrus er med mig! :D
#13026 Muldgraver 14 år siden
Ja.
#13027 elwood 14 år siden
Ligesom med alle andre spil.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13028 elwood 14 år siden
Men hans idé'er høre man stadigvæk fra ham, og for stk. tid siden var der en som oprettede en falsk twitter account, Peter Molydeux, hvorpå han twitter om hans talrige spil ide'er fælles for dem er at de er ret langt ude, men i hel klassisk stil med noget som Peter Molyneux kunne finde på og sige.
I 2012 Sidder Patrick Klepek fra GiantBomb og en spildesigner fra Double Fine og snakker om den her twitter account, og på et tidspunkt, begynder de og snakker om at det ku være morsomt, hvis nogen lavede en såkaldt game jam med inspiration fra den falske twitter account.
Og ja det er så gået hen og blevet en realitet nu her, hvor både de hel store firmaer havde folk ude, og self. også de mindre udvikler mødtes rundt om i i verden for at lave den her game Jam den 30. Marts til den 1. april, hvor inspirationen skulle tages fra et af de talrige twitter post Peter Molydeux har skrevet.
Der er kommet mange obskøre fantasifulde spil ud af det, som der kan ses inde på den officielle side.
whatwouldmolydeux
Der vil komme mere koncentret kig på spillene og hightligts senere hen, Gaiant Bomb vil blandt andet lave quicklook på nogle udvalgte.
Men ja synes blot det er fedt og se at sådan et projekt her kan blive bragt til virkelighed.
[url=Og her er link til den ret munter twitter account, det hele udsprang fra]twitter.com/#!/petermolydeux[/url]
#13029 Høegh 14 år siden
Jeg kan nu komme på et par spil hvor det ikke betyder det store ;-)
#13030 elwood 14 år siden
Bare spørg Johan når han spiller Mass Effect
Johan "støjer den gamle xbox? det kan jeg ikke høre på grund af lyden kabooom!"
8-)