Gravatar

#13031 The Insider 14 år siden

Når man ser film eller spiller spil, skal det helst være sådan, at man liiiiiige næsten kan mærke øregangene bløde!
War. War never changes.
Gravatar

#13032 Zombi 14 år siden

The Insider (13031) skrev:
Når man ser film eller spiller spil, skal det helst være sådan, at man liiiiiige næsten kan mærke øregangene bløde!

Du må have nogle meget overbærende naboer/under- eller overbo. ;)
Gravatar

#13033 elwood 14 år siden

Han kan jo ikke høre dem fordi han spiller højt, så det problem løser sig selv 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#13034 Høegh 14 år siden

elwood (13030) skrev:
Spil som jeg gerne vil leve mig ind i, gør jeg det ved, sådan kan man også sige det så, jeg menr blot at det med og sluk lys og skru op ikke er en unik ting for Journey eller andre spil, det er noget man som regel gør, når man vil leve sig ind i et spil.

Nej ikke unikt. Men i højere grad vigtigt, end med så mange andre spil.
Ligesom det også kan argumenteres for, at være tilfældet med fx Silent Hill eller andre horror-spil.

Og et spil som fx Flower opleves jo, modsat, nærmest bedst om dagen med vinduet åbent (hvis det da tilfældigvis er forår udenfor).
Det der må ske må ske, måske

Gravatar

#13035 Batsy 14 år siden

Hey guys? Hvem vil man egentlig få som Squad? Jeg kom nemlig lige forbi en gammel Krogan buddy, og kan man ikke få den badass motherfucker med på ens Squad eller? :D
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#13036 Slettet Bruger [727655061] 14 år siden

Jeg har fået spillet lidt "Tribes: Ascend" i dag, hvilket er ganske gratis og ikke helt nemt. Er man til FPS'er, der kræver noget skill at spille, så kan jeg anbefale at give det et kig.

Hvis man ovenikøbet vil hjælpe mig med lidt XP og sådan, kan man bruge dette link, når man registrerer sig: linky
Gravatar

#13037 MoH 14 år siden

Så har jeg fået købt BF3 :) Glæder mig til at prøve det.
Gravatar

#13038 MoH 14 år siden

Koden til mit Online Pass til BF3 virkede så ikke, så har skulle bruge to timer på at overtale en EA support om at jeg ikke prøvede at snyde ham, men at jeg bare gerne ville spille mit nyindkøbte spil.. Super start, håber virkelig at spillet er alt det besværg værd.
Gravatar

#13039 elwood 14 år siden

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: