Jeg er begyndt at få en fejlmeddelelse når jeg henter demoer PSN. Helt præcist er fejlkoden 80029564 og den melder om fejl ved ca. 14 % af selve installationen.
Så nu prøver jeg at finde frem til hvad fejlen kan være.
#13042 Det der ser ud til at være det generelle problem er vist ens eget netværk eller rettere bestemt routeren. Jeg har dog ikke rigtigt kunne finde frem til en egentlig fejlrettelse. Folk har prøvet lidt af hvert og dem hos Sony aner vist heller ikke rigtig hvad man skal gøre.
Jeg synes at kunne fornemme ud fra det jeg har læst, at PS3 og Netgear vist ikke er de bedste venner. Der er dog ikke nogen som har konkrete beviser på hvad der virker. Det virker lidt som tilfældighedernes spil.
Og det der med at slå firewallen fra er ikke lige noget jeg gider at lege med.
#13046 Jeg har prøvet lidt af hvert. Både med og uden kabel. Jeg har prøvet at genstarte router. Downloade direkte og prøve at gøre det i baggrunden. Slette den korupte fil og downloade igen, lade den blive og downloade.
Der er så nogle der har foreslået at man slår firewallen fra, hvilket jeg meget nødigt vil gøre. Jeg troede egentlig at det var en fejl på PSN, men nu har jeg prøvet lidt forskellige filer og resultatet er det samme.
Med mindre du har sat et eller andet specifikt op i resten af netværket, kan du sagtens sætte routeren op til at forewarde alle porte til din PS3 som en test.
Det er ikke noget der potentielt kan skade resten af netværket og du skulle være lidt mere end almindeligt uheldig, hvis der lige gemmer sig en fæl hacker og venter på, at præcis dit netværk bliver lidt mere åbent. :)
De fleste OS'er i dag har indbygget en eller anden form for softwarefirewall, som giver fin beskyttelse.
#13041 Slettet Bruger [1569084572] 14 år siden
Så nu prøver jeg at finde frem til hvad fejlen kan være.
#13042 MoH 14 år siden
Tror måske det er den jeg fik. Hvis det er så skynd dig at tage en backup for min ps3 gik død bagefter og jeg mistede en masse saved games.
#13043 elwood 14 år siden
Vil nu heller se actual gameplay end og høre folk snakke om det 8-)
Der må snart dukke noget om, i forb. med PAX east der er i gang nu.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13044 Slettet Bruger [1569084572] 14 år siden
#13045 Slettet Bruger [1569084572] 14 år siden
Og det der med at slå firewallen fra er ikke lige noget jeg gider at lege med.
#13046 Slettet Bruger [727655061] 14 år siden
#13047 Slettet Bruger [1569084572] 14 år siden
Der er så nogle der har foreslået at man slår firewallen fra, hvilket jeg meget nødigt vil gøre.
Jeg troede egentlig at det var en fejl på PSN, men nu har jeg prøvet lidt forskellige filer og resultatet er det samme.
#13048 MoH 14 år siden
#13049 Slettet Bruger [727655061] 14 år siden
Med mindre du har sat et eller andet specifikt op i resten af netværket, kan du sagtens sætte routeren op til at forewarde alle porte til din PS3 som en test.
Det er ikke noget der potentielt kan skade resten af netværket og du skulle være lidt mere end almindeligt uheldig, hvis der lige gemmer sig en fæl hacker og venter på, at præcis dit netværk bliver lidt mere åbent. :)
De fleste OS'er i dag har indbygget en eller anden form for softwarefirewall, som giver fin beskyttelse.
#13050 elwood 14 år siden
Men mangler stadigvæk og se det i bevægelse, det er det afgørende
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"