Kan man egentlig godt vendte tilbage til sin historie? og så tage slutningen om da jeg gerne vil have den achivement få at bringe det meste af flåden med mig til jorden, gjorde jeg nemlig ikke :/
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Jeg fik spillet lidt Mass Effect 2 i går (mit første møde med serien :) ).
Bedste spil nogensinde! Hyg dig :)
Som sagt, så fik jeg ikke spillet så forfærdeligt meget (for dem, der kan huske tilbage til så "gammel" en titel, så er jeg lige kommet ombord på Normandy 2), men der er da helt sikkert en god fornemmelse, en god vibe over spillet :) Især da Normandy 2 blev "afsløret", der var noget episk over den scene - også selvom jeg ikke kendte andet til Normandy 1 end de ca. 40 sekunder, man tilbringer der ombord i starten af 2'eren :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Jeg synes ellers, at den generelle tendens rundt omkring har været overvejende positiv omkring 3'eren. På nær slutningen, så vidt jeg kan forstå. Men jeg har nu altid haft det sådan, at en dårlig slutning er til at bære over med, hvis vejen mod den har været god - på nær lige i tilfældet The Ninth Gate!!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Tjo, det er vel lidt ligesom en fodboldkamp, hvor Liverpool har ført 1-0 indtil overtiden, hvorefter Rooney scorer to kasser, og den ender 2-1 :-) Så glemmer man lidt rejsen til slutmålet...
Helt afgjort. Og jeg må sige, at jeg efter et kæmpe maraton, hvor jeg havde gennemført samtlige sidemissioner og scannet ethvert solsystem 100%, stadig var så overrumplet over hele spiloplevelsen, at jeg godt kunne tilgive slutningens forbløffende elendighed. Men da jeg omsider fik pusten igen (omtrent næste dag) og lejlighed til at reflektere, gik det op for mig, hvor svagt ME3 alt i alt er i forhold til sine forgængere. Tag ikke fejl, det er et fantastisk spil med flere superbe momenter, men jeg ville formentlig rate det 7/10, hvor de to første spil er mere eller mindre klokkeklare 10'ere. Der er bare for lidt variation i missionerne, for lidt "bevægelsesfrihed" i dialogerne, og så følte jeg virkelig, at spillet var hamrende ligeglad med mine beslutninger i forgængerne.
#13101 Batsy 13 år siden
#13102 HonoDelLoce 13 år siden
Som sagt, så fik jeg ikke spillet så forfærdeligt meget (for dem, der kan huske tilbage til så "gammel" en titel, så er jeg lige kommet ombord på Normandy 2), men der er da helt sikkert en god fornemmelse, en god vibe over spillet :) Især da Normandy 2 blev "afsløret", der var noget episk over den scene - også selvom jeg ikke kendte andet til Normandy 1 end de ca. 40 sekunder, man tilbringer der ombord i starten af 2'eren :D
#13103 The Insider 13 år siden
#13104 HonoDelLoce 13 år siden
Det er måske ikke godt?
Jeg synes ellers, at den generelle tendens rundt omkring har været overvejende positiv omkring 3'eren. På nær slutningen, så vidt jeg kan forstå. Men jeg har nu altid haft det sådan, at en dårlig slutning er til at bære over med, hvis vejen mod den har været god - på nær lige i tilfældet The Ninth Gate!!
#13105 The Insider 13 år siden
#13106 HonoDelLoce 13 år siden
Eller som lige nøjagtig The Ninth Gate ! :P
Men - jeg går ud fra, at du dermed mener, at ja, det er på grund af slutningen :)
#13107 The Insider 13 år siden
#13108 Ericmase 13 år siden
HELL NO! Dat is BioShock!
#13109 The Insider 13 år siden
#13110 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"