Gravatar

#13091 Laksen 14 år siden

Ja, jeg hørte også lige nyheden fra en ven. Det er fra klokken 21 i aften :)
Gravatar

#13092 Muldgraver 14 år siden

Husk under "options" ved titelskærmen at ændre serveren til de amerikanske, da disse er de eneste, som endnu er åbne.
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#13093 MoH 14 år siden

Går og kigger på et nyt gaming headset. Har kigget lidt på Astro A40, men tænkte på om der er nogen der kender noget i samme kvalitet, men gerne lidt billigere?
Gravatar

#13094 elwood 14 år siden

Det så snedigt at Diablo 3 har et indbygget ur, så man altid kan se hvad klokken er, fordi timerne kan hurtigt forsvinder, når man lige skal besøge endnu en cave efter det næste loot hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#13095 Slettet Bruger [727655061] 14 år siden

#13094 -

Det har WoW og StarCraft 2 også. :)
Gravatar

#13096 elwood 14 år siden

Hehe stk. tid siden jeg har spillet Star Craft 2 så kan ikke lige huske, men det er, hvertfald en go idé.

Er godt i gang med min barbarian for tiden, men jeg troede da open beta lukekde her klokken 18 i dag, sikkert bare mig de rhar læst forkert, men fedt at jeg lige kunne nå og få det prøvet.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#13097 Slettet Bruger [727655061] 14 år siden

Jep, det er en god idé, fordi man holder ikke altid øje med tiden. I StarCraft er det nok et mindre problem, end det er i Diablo og WoW.

Jeg har aldrig været den store WoW-spiller, men mens jeg spillede TOR, har jeg godt nok smidt mange timer væk, fordi jeg var dybt optaget af historien og liiiige stige et lvl eller to :p
Gravatar

#13098 Zombi 14 år siden

Så gennemførte jeg I Am Alive og eftersom jeg ikke forventede det store var jeg egentlig okay underholdt. Spillet har helt klart haft sine problemer under udviklingen, det ligner bestemt ikke et spil der har været under udvikling i 5 år, eller hvor lang tid det nu lige var. Her snakker jeg ikke kun om grafikken som jeg faktisk synes er okay i betragtning af at det er en downloadable. Mange af omgivelserne var ganske fede og specielt et område inde i et halvvejs væltet højhus synes jeg næsten kan hamle op med cruiseship banen fra U3. Men visse steder var det meget tydeligt at Ubisoft også har gjort hvad de kunne for at skjule nogle af spillets visuelle svagheder.

Kontrollen fandt jeg slet ikke så slem som visse anmeldere, faktisk er det rimelig lige ud af landevejen. Hvis jeg har et kritikpunkt er det måske at det føles en smule for ensformigt til tider, hver gang man møder en fjendtlig gruppe mennesker er det stort set den samme taktik om og om igen. Her ville jeg gerne have ønsket at spille formåede at frembringe en lidt bedre stemning af utryghed og overlevelse, en lidt mere uforudsigelig AI er nok det jeg mangler.

Fedt setup (mennesker mod mennesker), et par flotte scenarier, der alt fra kæmpeskibe på motorvejen til væltede højhuse. Jeg synes sgu det var en fin nok lille oplevelse, men med mindre man er meget interesseret ville jeg nok råde en til vente til at det falder lidt i pris.

Historien slutter en anelse for brat og finalen var en smule for kluntet eksekveret i det hele taget, ikke alt stemme skuespillet er lige godt og lidt større variation ville have været rart. Men til trods for det var det en okay oplevelse for mig.

Der var dog et helt "fremragende" øjeblik i spillet:
På et tidspunkt i spillet stødte jeg på en dame der spurgte om jeg havde noget mad til hende, lige på det tidspunkt havde jeg ikke. Senere i spillet vente jeg tilbage til området og nu havde jeg det mad hun efterspurgte så tænkte lige at jeg ville besøge hende. Da jeg fandt hende igen havde hun hængt sig. Hvis jeg ikke havde brugt maden på mig selv, før første gang jeg mødte hende, ville hun ikke have begået selvmord. Det ramte mig hårdere end de fleste spil.
Gravatar

#13099 HonoDelLoce 13 år siden

Jeg fik spillet lidt Mass Effect 2 i går (mit første møde med serien :) ).

Det blev sådan set ikke til så meget decideret spil, for jeg ville gerne lige læse alle de informationer, man får fra starten af (alt det om andre racer, teknologi osv), og jeg blev pludselig afbrudt af et telefonopkald.

Men alt i alt har jeg en ret god fornemmelse indtil videre, også selvom det hele lige virker lidt indviklet at finde ud af (f.eks. det her med squad-powers, hvornår de er bedst at bruge osv). Jeg glæder mig til jeg lige kan finde tid til at spille det igen, og håber på en god oplevelse. Især når nu der jo allerede er en 3'er ude, som man jo heldigvis kan hoppe på senere hen :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#13100 JannikAnd 13 år siden

HonoDelLoce (13099) skrev:
Jeg fik spillet lidt Mass Effect 2 i går (mit første møde med serien :) ).

Bedste spil nogensinde! Hyg dig :)

Skriv ny kommentar: