Hehe, hvis det er bedste spil ja så har jeg også hel andre titler, på rækken, nu var det her mest et angrib på Johans bud, fordi vi før har snakket om det 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Er det den udgave hvor cd-holderen(?) åbnes og historiens forløb er tegnet på den der smukke stiliserede måde?
Yes, i de go'e gamle spil-bokse, der er helt umulige at have på hylden, men er ret awesome alligevel.
Jeg fortryder faktisk lidt, at jeg ikke smed flere penge efter Double Fine, så jeg kunne få sådan en boks med deres nye spil.
Anyways, jeg har aldrig rigtigt fået spillet Grin Fandango, det har bare stået på hylden i evigheder, så måske er det mit projekt til min ferie i maj måned. :D
#13121 MMB 13 år siden
Så går man satme ikke forkert i byen!!
#13122 Slettet Bruger [1569084572] 13 år siden
#13123 Muldgraver 13 år siden
Er det den udgave hvor cd-holderen(?) åbnes og historiens forløb er tegnet på den der smukke stiliserede måde?
#13124 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13125 Zombi 13 år siden
#13126 Muldgraver 13 år siden
Nævn dem :)
#13127 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden
Yes, i de go'e gamle spil-bokse, der er helt umulige at have på hylden, men er ret awesome alligevel.
Jeg fortryder faktisk lidt, at jeg ikke smed flere penge efter Double Fine, så jeg kunne få sådan en boks med deres nye spil.
Anyways, jeg har aldrig rigtigt fået spillet Grin Fandango, det har bare stået på hylden i evigheder, så måske er det mit projekt til min ferie i maj måned. :D
#13128 Muldgraver 13 år siden
#13129 TP-DK 13 år siden
Fixed ;-)
#13130 sluppermand 13 år siden