Gravatar

#13131 Lord Beef Jerky 13 år siden

#13130 Bah... det er jo kun det tredjebedste i Monkey Island serien =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#13132 Takeshi_K 13 år siden

Er der nogen som kan anbefale en god service, hvor man kan leje spil ligesom LOVEFiLM eller OnePlay? Er der en som er bedre end dem? Og jer der bruger dem, har i god erfaring med dem?

Jeg har brugt det lokale bibliotek, men der er der ofte en 2 måneder ventetid, før det er muligt at låne nye spil.

Jeg leder primært efter en, hvor jeg kan leje de nyeste spil på PS3 nogenlunde tæt på udgivelsesdatoen? F.eks. den kommende Max Payne 3.
Gravatar

#13133 DarkLight 13 år siden

Jeg har ret god erfaring med OnePlay og brugt det længe. Som ved alle andre services, så kan det altid være svært at få det tit på udgivelsesdatoen. Vil man det, så bør man måske overveje at købe :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#13134 JannikAnd 13 år siden

IGN varsler en kæmpe nyhed til PS3-ejere på fredag. Forslag til, hvad vi kan forvente?
Gravatar

#13135 The Insider 13 år siden

#13134, en underskrevet undskyldning, en buket roser og en pakke chokolade ovenpå "Mass Effect 3"?
War. War never changes.
Gravatar

#13136 JannikAnd 13 år siden

The Insider (13135) skrev:
#13134, en underskrevet undskyldning, en buket roser og en pakke chokolade ovenpå "Mass Effect 3"?
Den har jeg selv overvejet. Men så ville det nok ikke være en PS3 nyhed? Jeg forventer en ny eksklusiv titel, men allermest håber jeg på en release dato på "The Last Guardian". :)
Gravatar

#13137 The Insider 13 år siden

Måske en software-opdatering, der gør nye PS3'ere bagudkompatible? Bare en strøtanke. Men hold os gerne opdateret!
War. War never changes.
Gravatar

#13138 JannikAnd 13 år siden

Ja, en opdatering er nok det mest plausible. Det ville også virke sært med en spilannoncering på IGN.

Will do!
Gravatar

#13139 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden

http://railgun.newz.dk/er-s-t-a-l-k-e-r-franchisen...

Jeg ved ikke helt hvordan jeg har det med ovenstående, da S.T.A.L.K.E.R. virkelig er et buggy spil, som jeg stadig ikke har fået spillet fordi det kører som hat og briller.

Fallout 3, New Vegas og Skyrim har også haft sine problemer undervejs, så.. tja.
Gravatar

#13140 Høegh 13 år siden

JannikAnd (13136) skrev:
Jeg forventer en ny eksklusiv titel, men allermest håber jeg på en release dato på "The Last Guardian". :)

This
Det der må ske må ske, måske

Skriv ny kommentar: