Gravatar

#13181 JannikAnd 13 år siden

The Insider (13180) skrev:
#13179, alt er bedre end Live fra Bremen. ALT.
Det er faktisk ikke helt forkert. De "sketches" jeg har set, falder til jorden med et brag. Det virker, som om der slet ikke foreligger et manus. Blottet for godt skuespil, timing og one-liners. Det er meget sigende, at sketchene oftest afsluttes med taktfast klappen fra publikum frem for overdøvende latter. De er milevidt fra forbillederne fra Saturday Night Live - det er snarere bonderøvs revy.
Gravatar

#13182 MMB 13 år siden

Det triste ved Live fra Bremen er, at folk rent faktisk synes, det er sjovt. De har 200k likes på Facebook, og gudhjælpemig om mine venner ikke udgør 0,01% af disse likes...
Gravatar

#13183 elwood 13 år siden

Nu skal vi kke gøre det her til en LFB tråd, fordi ja jeg kan også sagtens bidrage med min mening, som jeg har gjort før.

Så ja moving on.

Gametrailers har denne gang set på Max Payne 3, og damm jeg glæder mig satme!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#13184 Kruse 13 år siden

"Live fra Bremen" er bunden af danske comedy, men det er desværre også noget af det mest populære i Danmark. Selv når "Saturday Night Live" er værst, er det alligevel mange gange bedre end "Live for Bremen".
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#13185 The Insider 13 år siden

Yes, naturligvis skal det ikke udarte sig til en LFB-tråd (min samvittighed ville ikke kunne bære sådan en transformation!), men jeg synes virkelig, det er på niveau med de dårlige skolekomedier, man deltog i, da man gik i 3.-klasse. Det er jo på et helt UFATTELIGT lavt plan. Jeg har klippet to tv-spots for dem, og det er sateme en opgave af dimensioner at finde "højdepunkter" til dem. I hvert fald, når man ikke udelukkende må bruge Andreas Bo - den eneste mildt talentfulde personlighed i truppen.
War. War never changes.
Gravatar

#13186 The Insider 13 år siden

...har selvfølgelig også overvejet at lave en "Fight Club" og klemme ét enkelt frame ind i spottet, der siger noget à la "DON'T BUY THIS PIECE OF SHIT!"
War. War never changes.
Gravatar

#13187 MMB 13 år siden

The Insider (13186) skrev:
...har selvfølgelig også overvejet at lave en "Fight Club" og klemme ét enkelt frame ind i spottet, der siger noget à la "DON'T BUY THIS PIECE OF SHIT!"

Var lige ved at tro, at du ville til at klippe din ... ind. :P
Gravatar

#13188 The Insider 13 år siden

#13187, det ville jo kun tiltrække flere køb, man!
War. War never changes.
Gravatar

#13189 elwood 13 år siden

Okay et indlæg, og så holder jeg.

Selv Andreas Bo går også hen og blive en one trick pony for mig med hans imitationer, han var sej i starten og hans Johannes møllehave er spot on, men snart så blev det hele bare for skabalonspræget, i nyhederne sådan ca. vidste man blot at nu om lidt så kom andreas bo i endnu en mundering, hvor han skabte sig tosset, og publikum gik hel amok. men han blev aldrig rigtig brugt ordentlig i nogle af sketchene.

Forfatterne til dem er også talentløse, det er kun en mand som Lars Horthhøj der kan få folk til og grine over en sketch hvor han spiller falsk på glas, mens han er klædt i tåbeligt tøj, det har intet med selve numret og gøre, men blot det at folk straks tænker Mandrillen.

Med den stadige strøm af stand-upper der kommer til så køre de blot deres normale rutine, men med overdrevet stemmerne Simon talbot er seneste eksempel på dette.

Nyhedsværten som tidligere var Lasse rimmer (der minde en smule om Seth Meyers fra SNL) var den som klart gjorde det bedst i den rolle, fordi han netop minder en del om Seth Meyers og hans måde og være på. Nu her har vi ja kan ikke engang huske navnet på ham, men han mangler den her "stille jeg prøver faktisk og fortælle en nyhed i afslappet toneleje"

Og når vi så kommer til gæsteværterne går det hel galt, jeg ved ikke om det er forkert valg af dem, eller forfatterne der ikke kan skrive nogle ordentlige sketche (eller også blot Casper C som fravælger alt der måske bare har lidt snert af humor)

Så nej det er fint nok at de forsøger med deres egen sketcshow, men de skal bare ikke prøve og efterligne kongen SNL fordi det er de slet ikke talentfulde nok til.

Faktisk vil jeg forslå man heller ser Aron Sorkins serie studio 60 on the sunset strip, der handler om et fiktivt sketch show, men her ser man frustrationerne og alt det store arbejde der lægger bag det og lave sådan et show her, det er meget mere underholdende end og se LFB.

Max Payne comic fortæller hvad som skete før og efter de to forige spil

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#13190 The Insider 13 år siden

SPOT ON!

Og jeg har i øvrigt ikke spillet Max Payne siden etteren tilbage i 2000 eller 2001... vil jeg mon kunne spille 3'eren uden at have spillet 2'eren, og selvom jeg ikke husker 1'eren?
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: