Gravatar

#13191 Kruse 13 år siden

Jeg vil også gerne anbefale "Studio 60 on the Sunset Strip" :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#13192 MMB 13 år siden

Den nuværende version af SNL er da ved gud heller ikke sjovt...
Gravatar

#13193 elwood 13 år siden

Nu ser jeg ikke SNL mere eftersom jeg ikke har adgang til det, men jeg vil vove og påstå det er bedre end LFB 8-)

Historien er ikke så kryptisk i Max Payne serien, så der er ikke noget AC " tidsrejse" eller andet større plottwist og holde styr på, jeg tror ikke du får noget problem.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#13194 Kruse 13 år siden

Foeller (13192) skrev:
Den nutidige version af SNL er da ved gud heller ikke sjovt...

Jeg vil stadigt sige at det er langt bedre end "Live fra Bremen". Jeg streamer ind i mellem et afsnit, og jeg synes ganske fint om det, men det afhænger meget af hvem der er gæst.

Det kedeligste SNL afsnit jeg har set, var med Tracy Morgan, og jeg vil hellere se det afsnit igen 10 gange, end jeg vil se et afsnit af "Live fra Bremen" :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#13195 elwood 13 år siden

Men 2'eren er nu ganske fed også, også selv om den ikke har den geniale sekvens med "Max you're in a computergame" 8-)

Men ja jeg glæder mig blot til igen og kaste mig i bullettime, og labbe den fede eksekveret historie i mig,også selv om det ikke er Remedy som står bag den her gang.

Men alt det jeg har set fra MP 3 indtil videre har fanget min interesse en del.
Gravatar

#13196 Zombi 13 år siden

Har besluttet mig for at spille Max 1 og 2 igennem før jeg giver mig i kast med 3'eren. Max Payne spillene er nogle af de spil jeg altid har ærgret mig over aldrig at have spillet, bl.a. fordi jeg aldrig har haft en PC der kunne trække dem i sin tid, men det skal der altså rettes op på nu.

Spillede lidt af 1'eren i går, det er gratis på psn hvis du har en plus konto, men PS2 udgaven er dog ikke særlig meget værd. Tilgengæld kunne jeg godt lide det jeg så med henhold til historien, den bevidst lidt corny dialog, den hårdkogte pulp noir stemning og bullet time, som jeg godt kunne forstille mig er noget federe på pc med mere præcis kontrol og uden auto-aim.

Max Payne 3 bliver dog på PS3, da min nuværende PC alligevel ikke kan klare det, men mon ikke Rockstar håndterer overgangen fra PC til PS3 lidt bedre i den her omgang.

Max 1 og 2 kan købes samlet til en rimelig pris på steam, hvis man ikke har spillet dem endnu, og gerne lige vil have styr på historien.
Gravatar

#13197 elwood 13 år siden

Men igen historien fra 1 til 2 er ikke noget vital del, spillene fungere fint, hver for sig. Så jeg vil tro det samme gælder for MP 3.
Gravatar

#13198 elwood 13 år siden

Marvel og Rockstars første afsnit i den lille comic der fortæller mere omkring Max Payens fortid, nutid og alt andet, som skal være med til og lede op til MP 3.

After the fall
Gravatar

#13200 elwood 13 år siden

De udsender den jo uanset hvad, det her er blot en snedig måde og gøre reklame, Ubisoft gjorde det også med I Am Alive så vidt jeg husker.

Men ja jeg glæder mig skam til og se reel gameplay fra spillet af 8-)

Skriv ny kommentar: