Gravatar

#13291 JannikAnd 13 år siden

Caliban (13286) skrev:
Hvilke ellers? Banjo-Kazooie, Banjo-Tooie, Diddy Kong Racing, GoldenEye 007, Majora's Mask, Mario Kart 64, Mario Party, Perfect Dark, Race 64, Super Mario 64 og Super Smash Bros. er mine konstanter.

Men Banjo-Kazooie, Majora's Mask, Ocarina of Time og naturligvis Super Mario 64 er must!
Banjo-Kazooie er desværre ikke iblandt. Det drejer sig om følgende:

- Ocarina of Time
- Super Mario 64
- 1080 Snowboarding
- Yoshi's Story
- F-1 World Grand Prix
- Tonic Trouble

De tre førstnævnte er jeg alle pjattede med. Yoshi's Story har jeg ikke prøvet, men hvis det er bare halvt så godt som Yoshi's Island, så er det godt. De sidste to kender jeg ikke.

Jeg har faktisk aldrig spillet Majora's Mask, men havde egentlig forstået, at det var en skidt opfølger på Ocarina? Har du spillet Skyward Sword?
Gravatar

#13292 Slettet Bruger [1569084572] 13 år siden

elwood (13274) skrev:
Men er det noget som blot kan downloades så, sidder og kommer hel i tvivl om jeg har 2'eren det jo WW2 ikke sandt ?

Ahh Tex Murphy FMV adventure når det sku være stort, her snakker jeg ikke om adventure genren som sådan men hel specifik den her form for adventure games bygget op med FMV's.

Jeg tror vidste stadigvæk jeg har Tex Murphy overseer æsken med det blinkene lys, men ja det ku da være sjovt og besøge det univers igen.

Under a Killing Moon var et af de første spil jeg købte og så på hele 4 CD'er :) Det var episk dengang og jeg nød faktisk også spillet, men det er godt nok lang tid siden jeg har spillet det sidst.

Stemmeskuespillet var dog rimelig godt kan jeg huske. Jeg kan faktisk ikke huske om jeg stadigvæk har spillet eller hvad der er blevet af det.

Jeg kan dog se at jeg stadigvæk har Black Dahlia, som også var OK underholdning. Dog med en irriterende sidste halvdel.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#13293 Castanea 13 år siden

JannikAnd (13291) skrev:
Jeg har faktisk aldrig spillet Majora's Mask, men havde egentlig forstået, at det var en skidt opfølger på Ocarina?

Åh tværtimod, det er måske et af de bedste spil nogensinde. Du nedsænkes til Termina, den mystiske parallel til Hyrule, hvor mørket dæmrer og månens forlorne smil forvandler nat til dag. Majora's Mask er Edvard Munchs sarkofag og hjertets umodne port. Spillet udspringer fra skyggeverdens sorte bark, men står aldrig i skyggen af sin forgænger.

Jeg har desværre ikke spillet Skyward Sword.
Gravatar

#13294 JannikAnd 13 år siden

Jamen... så skal jeg da uden tvivl begive mig i kast med Majora's Mask!
Gravatar

#13295 Castanea 13 år siden

Bestemt. Husk dog på, at spillet er lidt pebret og du skal installere en Expansion Pak, før det kan køre.
Gravatar

#13296 JannikAnd 13 år siden

Ja, det har jeg læst mig til.
Gravatar

#13297 Castanea 13 år siden

Til gengæld er Banjo-Kazooie billigt. Tak for påmindelsen om det mesterlige spil forresten. Når jeg kommer hjem i aften, skal det helt sikkert findes frem. :)
Gravatar

#13298 JannikAnd 13 år siden

Caliban (13297) skrev:
Til gengæld er Banjo-Kazooie billigt. Tak for påmindelsen om det mesterlige spil forresten. Når jeg kommer hjem i aften, skal det helt sikkert findes frem. :)
Selv tak! Jeg havde selv glemt alt om det, indtil jeg i morges kiggede på et par lister over N64-klassikere :) Formidabelt spil!
Gravatar

#13299 frankdrebin 13 år siden

Banjo Kazooie
Mario Kart 64
Goldeneye
Pilot Wings
Zelda: Ocarina of Time

= Nogle af de bedste tider fra min barndom!
Gravatar

#13300 elwood 13 år siden

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: