Gravatar

#13301 Slettet Bruger [1569084572] 13 år siden

Har lige fået Splinter Cell Trilogy til PS3 fra CDON til sølle 58 kroner. Det er da til at bære over med.

Jeg har ikke spillet dem siden jeg havde den gamle X-Box model, så det skal nok blive spændende.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#13302 elwood 13 år siden

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#13303 knipsknips 13 år siden

elwood (13302) skrev:
Live action trailer til Metro Last light

Er jeg den eneste der tænker Fallout?
Gravatar

#13304 elwood 13 år siden

Stemningen kan godt være derhenne af, men nu er Metro spillene (det her er næste i rækken FPS spil, og ikke RPG)
Gravatar

#13305 Zombi 13 år siden

Så gennemførte jeg Dead Space 2, ja ja bedre sent end aldrig, og på langt de fleste punkter var det en meget bedre oplevelse end etteren. DS1 var bestemt ikke dårligt, men det manglede bare variation både hvad angik gameplay og miljøet, som ærlig talt blev lidt trættende at se på i længden.

Gameplayet er blevet betydeligt forbedret og Clarke føles ikke helt så langsom og kluntet den her gang, jeg følte i hvert fald at han var blevet hurtigere og jeg havde meget mere kontrol over ham. Miljøet er også meget mere varieret og man kommer vidt omkring. Clarke kan tale nu og det er også kun et plus, jeg har aldrig været den største fan af "the silent protagonist" i spil, specielt ikke i spil hvor alle andre end en selv kan tale, som det var tilfældet i DS1.

Slutningen var dog helt utrolig irriterende, jeg vil ikke gå i detaljer med historien som var okay, men det er bare den typiske med at spiludviklerne vælger at smide hundrevis af fjender i ansigtet på en og så må man ellers bare spurte igennem det sidste kapitel og den sidste kamp var heller ikke meget bedre. Dette må spiludviklere gerne snart lade være med at gøre.
Gravatar

#13306 elwood 13 år siden

En teaser til den nye trailer til Lara Croft

Argg den voice actor skal recastest, endten skal det være all out american, eller også fuldstændig britisk, Lara Croft er jo fra England.

Men den her wannabe britisk skære i mig, når jeg høre det, udover det så ser det ganske intressant ud.
Gravatar

#13307 The Insider 13 år siden

Ah, COD2... Bedste spil nogensinde, right Mikkel?
War. War never changes.
Gravatar

#13308 elwood 13 år siden

SS2 vil gerne lige ha dig med ud i baggården til en lille snak...
Gravatar

#13309 The Insider 13 år siden

Snitch!
War. War never changes.
Gravatar

#13310 elwood 13 år siden

Ken Levine truede med og tage mig på karaokee bar hvis ikke jeg adlød!

Skriv ny kommentar: