Det er jo bare den ene skuffelse efter den anden :)
Søvn eller E3? ;P
Ej jeg synes nu E3 plejer at være meget spændende, der er selvfølgelig også en del der ikke siger mig noget overhovedet, men finder det nu meget hyggeligt at sidde og følge med live og chatte med andre mens det sker. :)
Okay de vælger deres aller støreste kort fra start af med Halo 4, men jeg klager ikke.
Ikke det bedste stream, så fandt lige andre kilder, ahh ser ud til Sam Fisher er tilbage. Fludily combat er ikke kun en ting i AC3 men også i Splinter Cell.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Lyder ikke som om det er Michael Ironside mere, virker også til det er en yngre udgave vi har emd og gøre, der er stemmen bag. måske en prequel, og ja Kinect voice control, ikke relevant, men ja det er ubisoft, så self. prøver de og implementere det, hvor de kan.
Splinter Cell blacklist var navnet, argg nu kommer der sport zzzz 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13411 DarkLight 13 år siden
Og så er det jo skønt at man har fri i morgen, hvis man skulle gide at sidde oppe :) Hvor kan det streames fra?
#13412 DarkLight 13 år siden
#13413 Zombi 13 år siden
Well jeg skal alligevel ikke noget i morgen, så jeg dropper bare alt hvad der hedder søvn i aften så. :D
#13414 DarkLight 13 år siden
#13415 Zombi 13 år siden
Søvn eller E3? ;P
Ej jeg synes nu E3 plejer at være meget spændende, der er selvfølgelig også en del der ikke siger mig noget overhovedet, men finder det nu meget hyggeligt at sidde og følge med live og chatte med andre mens det sker. :)
#13416 elwood 13 år siden
AC3 er ingen skuffelse!
I think 8-)
Håber blot Ubisoft har fået en anden vært i år end ham den skrækkelige fra sidst.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13417 Zombi 13 år siden
#13418 Zombi 13 år siden
#13419 elwood 13 år siden
Ikke det bedste stream, så fandt lige andre kilder, ahh ser ud til Sam Fisher er tilbage. Fludily combat er ikke kun en ting i AC3 men også i Splinter Cell.
#13420 elwood 13 år siden
Splinter Cell blacklist var navnet, argg nu kommer der sport zzzz 8-)