Hygger mig også med Max Payne 3 til pc, og damm den engine er optimeret godt, jeg køre 1920x1200 alt på max no problem. Det er vidst også den som skal bruges til GTA V, så det lover jo allerede godt, hvis der sku komme en evt. pc udgave.
Jeg vil nok sige at Max laver mere voice over end han gør one liners, selv om han også siger dem, det er faktisk begrænset hvor meget dialog han har med andre 8-)
Synes det meget godt og se Rockstar ikke har glemt Remedy's humor, så vi kan også i deres spil finde historier med Captain Baseball bat boy, og en del udenlandske tv reklamer, og med det sagt så har Rockstar lavet en lille geni streg, når der tales udenlandsk blir det ikke oversat, så når han er langt væk fra USA forstå man ikke dialogen, medmindrer man kan sproget, og det er med til og få det hele til og føles mere fremmede, når en fjenden truer med noget, men man er bare ikke hel klar over hvad 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg købte det i går og glæder mig til at tage hul på det. Har dog ikke spillet etteren siden gymnasietiden, og 2'eren rørte jeg aldrig. Har læst op på historien i 2'eren, men kommer det til at hæmme mit engagement i 3'eren monstro?
Har hørt noget fra 2'eren nævnt en gang og ellers ja så er det jo den kendte ting med at hans kone og barn er død, og det er sådan set det.
Btw. du har vel set traileren for dawnguard...
Og så er hele animation'en satme også fedt lavet den Euophoria engine laver tricks, som når han løber og hurtigt skifter retning den måde kroppen agere på, samt våbene, han har ikke en magisk backpack mere, men hvis han har to pistoler i sit Last man standig bælte, og han så finder en shotgun putter han den ene pistol i hylstrert, og går med shotgunnen i den anden hånd.
en lile ting er dog at når de laver cutscenes, og man ser ham med våbene man har fremme, så ændre de det tlbage til blot og være pistolen, når man overtager styringen, en lille ting men ja når det andet er så flot, så lægger man mærke til de små ting.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Det var nu mest 1'eren der havde de syreee sekvenser, det var den emd Max your in a Graphic novel, og Max your in a computergame, samt hele sekvensen med baby'en.
Synes ikke lige jeg kan huskede syrede sekvenser fra 2'eren af.
Sidder og ser Tintin xtra matrialet, faktisk ganske godt, og godt afsnit omkring performance capture delen, og det fik mig til og tænke at til det uundgålige Uncharted 4 ku det være fedt emd Andy Serkis i en eller anden rolle også, selv om det ikke er hel samme teknik de benytter, hvor Andy serkis bruger det med og optage ansigterne og performance af memikken, gør Naugthy Dog det på den gammeldags metode med selv og animere ansigterne, for at de nemt kan lave evt. ændring i manus undervejs eller ligende.
But still gad godt og se ham i et Uncharted spil, Heavenly Sword var også en fin bedrift, menja det blev aldrig den hel store succes.
#13401 elwood 13 år siden
Jeg vil nok sige at Max laver mere voice over end han gør one liners, selv om han også siger dem, det er faktisk begrænset hvor meget dialog han har med andre 8-)
Synes det meget godt og se Rockstar ikke har glemt Remedy's humor, så vi kan også i deres spil finde historier med Captain Baseball bat boy, og en del udenlandske tv reklamer, og med det sagt så har Rockstar lavet en lille geni streg, når der tales udenlandsk blir det ikke oversat, så når han er langt væk fra USA forstå man ikke dialogen, medmindrer man kan sproget, og det er med til og få det hele til og føles mere fremmede, når en fjenden truer med noget, men man er bare ikke hel klar over hvad 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13402 The Insider 13 år siden
#13403 elwood 13 år siden
Har hørt noget fra 2'eren nævnt en gang og ellers ja så er det jo den kendte ting med at hans kone og barn er død, og det er sådan set det.
Btw. du har vel set traileren for dawnguard...
Og så er hele animation'en satme også fedt lavet den Euophoria engine laver tricks, som når han løber og hurtigt skifter retning den måde kroppen agere på, samt våbene, han har ikke en magisk backpack mere, men hvis han har to pistoler i sit Last man standig bælte, og han så finder en shotgun putter han den ene pistol i hylstrert, og går med shotgunnen i den anden hånd.
en lile ting er dog at når de laver cutscenes, og man ser ham med våbene man har fremme, så ændre de det tlbage til blot og være pistolen, når man overtager styringen, en lille ting men ja når det andet er så flot, så lægger man mærke til de små ting.
#13404 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden
#13405 elwood 13 år siden
Synes ikke lige jeg kan huskede syrede sekvenser fra 2'eren af.
#13406 elwood 13 år siden
But still gad godt og se ham i et Uncharted spil, Heavenly Sword var også en fin bedrift, menja det blev aldrig den hel store succes.
#13407 Batsy 13 år siden
#13408 Zombi 13 år siden
http://www.allgamesbeta.com/2012/05/dead-space-3.h...
#13409 elwood 13 år siden
Det ser ud til Nintendo langt om længe har fattet det og således, får vi et ordentlig internet på den nye konsol, mere om det til E3.
Hardcore controlleren som de kalder den, låner en del fra designet af Xbox controller, og det skal nok gå hen og være en fordel.
Hardcore Wii-U controller
Casual controlleren, som jeg kalder den, er nu også i endeligt design
lidt omkring inernettet
Det har været længe undervejs, men det ser ud til Nintendo har fattet det med online, og at det skal være nemt og connecte til andre spiller.
Nu mangler vi blot og se spillene.
Og her er en oversigt over de forskellige, Sony er ikke så flinke i år, hvorfor vil i finde ud af.
Mandag, dvs. i dag
Microsoft 18.15
EA 22.00
Ubisoft 23.00
Og ja Sony vælger så og gøre det
Sony tirsdag nat 03.00, dvs. her i nat efter 12, men da jeg har fri i morgen får jeg det nu nok set aligevel.
Nintendo går på:
Tirsdag den 5. juni kl. 18:00
Et spændende E3 i år helt sikkert, og jeg håber vi har en del overraskelser i vente som sagt.
#13410 sluppermand 13 år siden