Imponerende demo, manden skyder mod fjenden han løber tør, fjenden genkender lyden, og lige da han skal til og ordne vores karakter, kommer pigen til undsætning, fed ping pong dialog mellem de to, efter kampen, præcis som med Uncharted, styringen minder også en del om Uncharted, men ANimationen har fået et gevaldigt ryk op af, især når man er i nærkamp, ser det imponerende ud. Nærkamp er vital da ammo ikke ser ud til og være i rig mængder i spillet.
Ahh ja og så blev det Naugthy Dog der fik lov og lukke ballet.
Dammit jeg glæder mig til det spil.
Pt. vil jeg sige det er samlet førsteplads til Sony og Ubisoft, Sony har self. Beyond, og The last of us, men damm Ubisoft har nogle store titler, og ja Watch Dogs blir the talk of the show.
Nå nu vil jeg ha mig lidt søv, jeg vender tilbage senere i dag når Nintendo går på.
Nat alle sammen.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
The Last of Us, Beyond: Two Souls og Assassins Creed III tog vist prisen som de mest interessante spil ved E3.
Watch Dog var en glædelig overraskelse, men jeg er ikke helt sikker på om det er et stort online multiplayer spil, for det så da ud som om til sidst i demoen at der var to der spillede det på samme tid?
Årets skuffelse var Dead Space 3. DS 2 overraskede mig positivt, men for mig ser det ud som om at de har taget serien i en helt forkert retning nu.
Lidt trist at vi ikke fik noget at se til hverken Mirrors Edge 2 eller The Last Guardian. Det ser jeg som et tegn på at The Last Guardian højst sandsynligt aldrig udkommer.
The Last of Us, Watch Dogs, AC3, Stick of Truth, Beyond var helt klart de mest interessante. Jeg har aldrig været den store God of War fan, men for fanden hvor så Ascension også blæret ud. Glæder mig dog også til at høre mere om de kommende psn titler, der blev nævnt (The Unfinished Swan, Papo and Yo)
Faldt også lige over noget gameplay footage fra det kommende Star Wars spil [url= Fuck me, grafikken ser vanvittig ud! Det må næsten kun kunne køre på nextgen konsoller.
Beyond: Two Souls er rigtig godt ud. Cage og Page er en god kombination. Det kommer som lidt af en overraskelse for mig i hvert fald, at Ellen Page er med i spillet. Det vidner vel også om at de er gode til at holde inde med informationer.
Igen et spil hvor vægten er lagt på historiedelen og hvor han prøver at udvikle hans ide om at vi skal føle. Det ser i hvert fald ud til at spilleren i endnu højere grad vil have mulighed for at udvikle både historien og figuren.
Og så kan jeg godt lide at man har valgt kun at følge en figur. Det giver større indlevelsesevne.
Beyond: Two Souls ligner helt klart et spil, som seriøst kan udforske potentialet for videospilsmediet. Min interesse for alle andre kommende udgivelser er nu fuldkommen blegnet.
AC3, Tomb Raider og Last of Us ligner gode versioner af noget, vi har prøvet før. De ser til gengæld alle tre bedre ud, end jeg turde håbe.
Vita er vist død. Jeg overvejede at købe en i Japan i sidste uge, men jeg er glad for min beslutning med at vente.
#13531 elwood 13 år siden
Ahh ja og så blev det Naugthy Dog der fik lov og lukke ballet.
Dammit jeg glæder mig til det spil.
Pt. vil jeg sige det er samlet førsteplads til Sony og Ubisoft, Sony har self. Beyond, og The last of us, men damm Ubisoft har nogle store titler, og ja Watch Dogs blir the talk of the show.
Nå nu vil jeg ha mig lidt søv, jeg vender tilbage senere i dag når Nintendo går på.
Nat alle sammen.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13532 colocho 13 år siden
Nu vil jeg dælme smutte i seng, skal tidligt op og lave ingenting ;-)
#13533 Zombi 13 år siden
Watch Dog var en glædelig overraskelse, men jeg er ikke helt sikker på om det er et stort online multiplayer spil, for det så da ud som om til sidst i demoen at der var to der spillede det på samme tid?
Årets skuffelse var Dead Space 3. DS 2 overraskede mig positivt, men for mig ser det ud som om at de har taget serien i en helt forkert retning nu.
Lidt trist at vi ikke fik noget at se til hverken Mirrors Edge 2 eller The Last Guardian. Det ser jeg som et tegn på at The Last Guardian højst sandsynligt aldrig udkommer.
#13534 Batsy 13 år siden
#13535 sluppermand 13 år siden
Faldt også lige over noget gameplay footage fra det kommende Star Wars spil [url= Fuck me, grafikken ser vanvittig ud! Det må næsten kun kunne køre på nextgen konsoller.
#13536 Slettet Bruger [1569084572] 13 år siden
Igen et spil hvor vægten er lagt på historiedelen og hvor han prøver at udvikle hans ide om at vi skal føle. Det ser i hvert fald ud til at spilleren i endnu højere grad vil have mulighed for at udvikle både historien og figuren.
Og så kan jeg godt lide at man har valgt kun at følge en figur. Det giver større indlevelsesevne.
#13537 mr gaijin 13 år siden
AC3, Tomb Raider og Last of Us ligner gode versioner af noget, vi har prøvet før. De ser til gengæld alle tre bedre ud, end jeg turde håbe.
Vita er vist død. Jeg overvejede at købe en i Japan i sidste uge, men jeg er glad for min beslutning med at vente.
#13538 Ericmase 13 år siden
#13539 elwood 13 år siden
Mirrors Edge 2 ja æv havde lige håbet, men jeg har ikke givet op endnu.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13540 Ericmase 13 år siden
+1