Gravatar

#13551 Batsy 13 år siden

elwood (13549) skrev:
LEGO City Undercover hehe

Aka. GTA Lego, ku man fristes til og sige.

Se det ser sjovt ud!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#13552 elwood 13 år siden

#13550 så ved jeg, hvad jeg skal se, når jeg kommer hjem, men damm det sneak jeg lige to ser fedt ud!

Kan tydelig se HR DNA'en i det, men også alt det nye, der lige har fået et skub op af.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#13553 colocho 13 år siden

#52 - Har heller ikke fået set den endnu, men har li sneaket et kig, og ja man er ikke i tvivl om hvem der står bag :-)
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#13554 Slettet Bruger [1569084572] 13 år siden

Jeg har lige set den og det ser ganske fortræffeligt ud. Det er tydeligt at de bygger videre på Heavy Rain. Her tænker jeg specielt på selve styringen med QTE. Jeg kan dog se at de også har udviklet denne del.

Noget af det mest spændende ved traileren var turen på motorcykel. Det ser ud som om at man selv skal styre den og det ser mildest talt meget svært ud.

Så bed jeg også mærke i at man har muligheden for at kontrollere sine modspillere, simpelthen gennem manipulation. Jeg gad vide om man selv har valget om man vil gøre det og hvilke personer man kan gøre det ved.
Hun går i hvert fald voldsom til værks, men omvendt kender vi jo ikke forhistorien.

Men jeg skal da love for at det var en QTE der ville noget.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#13555 colocho 13 år siden

Hot damn, det er en god dag at være ps+ kunde! :-)
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#13556 MuManden 13 år siden

#13555 - Ja, hold da op der er da en del guf imellem, som helt sikkert skal prøves af :)
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#13557 colocho 13 år siden

Mit netværk er vist ved at nedsmelte med alle de GB jeg er ved at hente hæhæ..
Gravatar

#13558 elwood 13 år siden

Fedt af Sony!

Nå nu fik jeg set Beyond: Two Souls demo'en også, og især sidste del gav mig et lille vibe af de gode oplevelser i Fahrenheit, slap af der er meget action der,
konceptet med og ku posesse folk og ting er set før, men ikke eksekveret så fornemt som heri, og jeg er sikker på at der nok skal komme steder hvor man kan vælge og "offre" uskyldige mennesker, for egen vindings skyld. Nu så vi mest SWAT guys der var uheldige og møde Jodie Holmes, lille sjæl ven/ghost, men jeg ku nemt forstiller mig at der kommer de her umenneskeligeting, hvor man som spiller tvinges til og fortage et pest eller kolera valg så at sige.

Btw. GiantBomb har deres første video oppe hvor de snakker om conf's op til og med Sony.

Jeff's Speed Page joke fik mig næsten til at spytte Cola ud på tastaturet 8-)

Dubsteep wub wub wub wub wub
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#13559 Slettet Bruger [1569084572] 13 år siden

#13358 Jeps, der er helt sikkert elementer med fra Fahrenheit også. Kender man David Cage ret, så vil der højst sandsynlig også komme nogle valg som vil være knap så behagelige.

Jeg kommer faktisk helt til at tænke på åbningssekvensen i Fahrenheit (og biljagten i det samme spil), hvor man jo også på en eller anden måde ikke er sig selv.
I øvrigt en af de bedste åbninger på et spil, jeg har prøvet. For pokker det var nervepirrende.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#13560 sluppermand 13 år siden

Så fik jeg lige købt et 90-dages Playstation+ medlemskab. Fandens gode titler imellem. Især Outland og Infamous 2 glæder jeg mig til at spille. Skal vel også prøve LBP2 nu når det er gratis :)

Whispering Horse (13559) skrev:
Jeg kommer faktisk helt til at tænke på åbningssekvensen i Fahrenheit (og biljagten i det samme spil), hvor man jo også på en eller anden måde ikke er sig selv. I øvrigt en af de bedste åbninger på et spil, jeg har prøvet. For pokker det var nervepirrende.

Helt enig. Fahrenheit startede helt sublimt. Generelt et rigtig fedt spil.
"Morte ai porcelli!"

Skriv ny kommentar: