Gravatar

#13571 elwood 13 år siden

Ahh det var også en af mine teorier, så det var seamless multiplayer der blev teaset, minder lidt om det der Valve Projekt, The Crossing, som stille og roligt forsvandt igen.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#13572 TP-DK 13 år siden

Watch Dogs så satme fedt ud! Jeg håber virkelig det er multiplatform, selvom grafikken så lige lidt for god ud til PS3 og 360.
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Gravatar

#13573 JannikAnd 13 år siden

TP-DK (13572) skrev:
Jeg håber virkelig det er multiplatform
Det er bekræftet, at det IKKE kommer i år, men til gengæld udkommer som multiplatform.
Gravatar

#13574 DarkLight 13 år siden

Er der andre end mig der oplever vanvittig langsom download på de nyligt frigivne PSN spil? Det virker som om alle er igang med at hente, og det gør det hele langsommere på en eller anden måde?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#13575 elwood 13 år siden

Bruce Straley er game director på The last of us, og hvis man så Sony's Press Conf, hvor han demostrede spillet, så var han oplyst på en ja nærmest front cover of COD game/a Rockstar.

Hans kollegaer fra Naugthy Dog, synes det var ret muntert, så Iki Ikram deres VFX mand tog et Cam og bad alle om og give deres best impression of Bruce Straley.

And here is the results

Men jeg er ret sikker på at nu har de blot givet folk en hel masse muligheder for lidt kreativ photoshopping med de folk der tog "udfordringen" op hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#13576 MoH 13 år siden

Mit var også utrolig langsomt.
Gravatar

#13577 TP-DK 13 år siden

JannikAnd (13573) skrev:
Det er bekræftet, at det IKKE kommer i år, men til gengæld udkommer som multiplatform.

Dejligt at høre, selvom det nok ikke kommer til at se lige så godt ud på konsol.

DarkLight (13574) skrev:
Er der andre end mig der oplever vanvittig langsom download på de nyligt frigivne PSN spil? Det virker som om alle er igang med at hente, og det gør det hele langsommere på en eller anden måde?

Det går ufattelig langsomt, det føltes som en evighed at hente Darksiders. Og at det så også lige tager en evighed at installere det, gør det ikke bedre :P
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Gravatar

#13578 JannikAnd 13 år siden

TP-DK (13577) skrev:
Dejligt at høre, selvom det nok ikke kommer til at se lige så godt ud på konsol.

Hvorfor ikke? Demoen kørte på en PS3, og det så da fortræffeligt ud.
Gravatar

#13579 TP-DK 13 år siden

JannikAnd (13578) skrev:

Nu har jeg ikke selv set showet, men jeg mener at have læst det blev vist med en 360 controller på en pc.
Gravatar

#13580 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden

JannikAnd (13578) skrev:

Uanset om der er tale om en PS3 eller en Xbox 360, er der jo tale om hardware der har en del år på bagen efterhånden og på hardwarefronten har PC'en jo for længst overhalet konsollerne.

Bliver spillene lavet, så de kan udnytte mulighederne i en PC, så bliver spillet pænere, det er der ikke tvivl om.

Skriv ny kommentar: