Det skal nok blive pænt nok på konsollerne om det er pænere på PC er jeg egentlig ligeglad med. Gameplayet er det vigtigste og det ser også ud til at det er noget de går meget op i.
Der er desværre nogle udviklere som går mere op i spillets grafiske side end selve gameplayet.
Læste lige om denne underskriftsindsamling for bevarelse af spilmuseet inde på politiken, og tænkte at der måske også var en gamer eller to her, der ville støtte? :-)
Så er det i morgen, den ændrede (og forhåbentligt bedre) slutning på ME 3 udkommer. PS3-ejere må dog vente et par uger endnu. Efter sigende skulle der ikke være ekstra gameplay, men udelukkende flere cutscenes, der skal videreforklare den forhastede og ulogiske slutning.
Selvom jeg er lidt imod idéen om at ændre på et produkt, er jeg alligevel lidt spændt, da slutningen netop ikke virkede som et færdiggjort stykke arbejde.
Der skal godt nok nogle vilde cutscenes til for at fixe den slutning... Jeg har 360, så jeg glæder mig til at give mig kast med den inden for de næste par dage.
Så må du lige kaste et par ærlige ord i min retning, så jeg kan vurdere, om jeg ønsker at spille hele skidtet igennem igen, når det kommer til PS3 - eller om jeg bare skal se cutscenes og lade det være ved det.
#13581 JannikAnd 13 år siden
#13582 Slettet Bruger [1569084572] 13 år siden
Der er desværre nogle udviklere som går mere op i spillets grafiske side end selve gameplayet.
#13583 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden
Men det er ganske naturligt, at en PC har flere muskler på grafiksiden, når vi taler om hardware der er seks år gammelt.
Og ja, gameplayet skal naturligvis være godt, men det skader selvfølgelig ikke at det visuelle følger med. :)
#13584 colocho 13 år siden
http://www.ipetitions.com/petition/bevar-spilmusee...
#13585 MuManden 13 år siden
#13586 JannikAnd 13 år siden
Selvom jeg er lidt imod idéen om at ændre på et produkt, er jeg alligevel lidt spændt, da slutningen netop ikke virkede som et færdiggjort stykke arbejde.
#13587 The Insider 13 år siden
#13588 JannikAnd 13 år siden
#13589 The Insider 13 år siden
#13590 Ericmase 13 år siden