Gravatar

#13581 JannikAnd 13 år siden

TP-DK (13579) skrev:
JannikAnd (13578) skrev:

Hvorfor ikke? Demoen kørte på en PS3, og det så da fortræffeligt ud.

Nu har jeg ikke selv set showet, men jeg mener at have læst det blev vist med en 360 controller på en pc.
Du har vist ret i, at den blev spillet med en 360 controller. Om det var PC, skal jeg ikke kunne udtale mig om.
Gravatar

#13582 Slettet Bruger [1569084572] 13 år siden

Det skal nok blive pænt nok på konsollerne om det er pænere på PC er jeg egentlig ligeglad med. Gameplayet er det vigtigste og det ser også ud til at det er noget de går meget op i.

Der er desværre nogle udviklere som går mere op i spillets grafiske side end selve gameplayet.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#13583 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden

Jo jo, jeg spiller også på PS3 og har ikke noget problem med grafikken derpå, ellers ville jeg ikke bruge tiden på den. :)

Men det er ganske naturligt, at en PC har flere muskler på grafiksiden, når vi taler om hardware der er seks år gammelt.

Og ja, gameplayet skal naturligvis være godt, men det skader selvfølgelig ikke at det visuelle følger med. :)
Gravatar

#13584 colocho 13 år siden

Læste lige om denne underskriftsindsamling for bevarelse af spilmuseet inde på politiken, og tænkte at der måske også var en gamer eller to her, der ville støtte? :-)

http://www.ipetitions.com/petition/bevar-spilmusee...
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#13585 MuManden 13 år siden

Done
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#13586 JannikAnd 13 år siden

Så er det i morgen, den ændrede (og forhåbentligt bedre) slutning på ME 3 udkommer. PS3-ejere må dog vente et par uger endnu. Efter sigende skulle der ikke være ekstra gameplay, men udelukkende flere cutscenes, der skal videreforklare den forhastede og ulogiske slutning.

Selvom jeg er lidt imod idéen om at ændre på et produkt, er jeg alligevel lidt spændt, da slutningen netop ikke virkede som et færdiggjort stykke arbejde.
Gravatar

#13587 The Insider 13 år siden

Der skal godt nok nogle vilde cutscenes til for at fixe den slutning... Jeg har 360, så jeg glæder mig til at give mig kast med den inden for de næste par dage.
War. War never changes.
Gravatar

#13588 JannikAnd 13 år siden

Så må du lige kaste et par ærlige ord i min retning, så jeg kan vurdere, om jeg ønsker at spille hele skidtet igennem igen, når det kommer til PS3 - eller om jeg bare skal se cutscenes og lade det være ved det.
Gravatar

#13589 The Insider 13 år siden

Will do!
War. War never changes.
Gravatar

#13590 Ericmase 13 år siden

Insider. Har du et spil som vi måske kunne spille sammen online på PSN?
The Movie Nerd is here...

Skriv ny kommentar: